Reklama

Rodzaj studiów:STUDIA I STOPNIA (studia licencjackie)
Kierunek studiów:Zarządzanie
Tryb studiów:studia stacjonarne i niestacjonarne
Czas trwania:studia 3-letnie

Specjalność przygotowuje do samodzielnego i profesjonalnego projektowania i realizacji kampanii reklamowych oraz do zarządzania procesami reklamowymi w przedsiębiorstwach.

Reklama

1 500 zł zniżki na czesne i wpisowe!

Osoby, które dokonają zgłoszenia w terminie do 30 listopada 2017 roku, otrzymają zniżkę w wysokości 1500 zł na wpisowe i czesne. Zobacz inne promocje...

Reklama

Tematyka studiów

Zmiany cywilizacyjne i rozwój konkurencji na współczesnych rynkach wymagają od przedsiębiorstw prowadzenia skutecznych i efektywnych działań komunikacyjnych, w tym przede wszystkim reklamowych. Studia przygotowują do zarządzania procesami reklamowymi w przedsiębiorstwach, posługiwania się narzędziami reklamowymi, wykorzystywania wiedzy do profesjonalnego budowania kampanii reklamowych, kreowania wizerunku organizacji i ich produktów, ale też nawiązywania i realizacji współpracy z agencjami reklamowymi, mediami oraz pozostałymi podmiotami funkcjonującymi w sferze szeroko rozumianych usług promocyjnych. Ich zadaniem jest kształcenie kompetencji i umiejętności potrzebnych do samodzielnego projektowania i realizacji kampanii reklamowych, w sposób zapewniający osiąganie celów organizacji oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami etyki.

Specjalność ta umożliwia studentom zdobycie wiedzy i rozwinięcie umiejętności z zakresu:

  • samodzielnego projektowania i organizacji kampanii reklamowych i akcji promocyjnych;
  • znajomości prawa i zasad etycznych świata reklamy;
  • sprawnej współpracy z mediami;
  • znajomości metod analizy skuteczności i efektywności reklamy.

Możliwości zatrudnienia

Specjalność została opracowana z uwzględnieniem aktualnej sytuacji na rynku pracy i stwarza szerokie perspektywy kształtowania kariery zawodowej. Przykładowe możliwości zatrudnienia:

  • agencje reklamowe,
  • agencje public relations,
  • domy mediowe,
  • działy promocji mediów (telewizja, radio, prasa),
  • marketing promocyjny i reklamowy przedsiębiorstw prywatnych i społecznych,
  • kreacja reklamowa,
  • planowanie mediów.

Zagadnienia omawiane podczas studiów

  • badania marketingowe
  • komunikacja społeczna
  • marketing
  • public relations
  • reklama
  • prawo i etyka w reklamie
  • psychologia społeczna
  • reklama
  • strategie promocji
  • zachowania nabywców
  • zarządzanie marką

Opłaty: czesne, wpisowe

WPISOWE
  bez promocji w promocji
WYSOKOŚĆ WPISOWEGO     500 zł 0 zł
CZESNE
  bez promocji
w promocji
PŁATNOŚĆ ROCZNA 1 x 4000 zł 1 x 3000 zł
PŁATNOŚĆ SEMESTRALNA 2 x 2200 zł 2 x 1700 zł
PŁATNOŚĆ MIESIĘCZNA (10) 10 x 500 zł 10 x 400 zł
PŁATNOŚĆ MIESIĘCZNA (12) 12 x 445 zł 12 x 365 zł