Komunikacja społeczna i public relations

Rodzaj studiów:STUDIA II STOPNIA
Kierunek studiów:Zarządzanie
Tryb studiów:studia stacjonarne i niestacjonarne
Czas trwania:studia 2-letnie

Rozwój działów zajmujących się komunikacją społeczną oraz public relations otwiera przed absolwentami szerokie i ciekawe perspektywy zawodowe oraz możliwości szybkiego awansu.

Komunikacja społeczna i public relations

1 000 zł zniżki na czesne i wpisowe!

Osoby, które dokonają zgłoszenia w terminie do 31 października 2019 roku, otrzymają zniżkę w wysokości 1000 zł na wpisowe i czesne. Zobacz inne promocje...

Komunikacja społeczna i public relations

Tematyka studiów

Wizerunek ukształtowany w oczach klientów jest jednym z ważnych czynników, będących gwarancją sukcesu firmy. Profesjonalne działy zajmujące się komunikacją społeczną oraz public relations to obecnie nie tylko cecha właściwa agencjom PR lub firmom marketingowym. Standardem stało się powoływanie komórek zajmujących się komunikacją społeczną i PR w urzędach administracji, bankach, przedsiębiorstwach wszystkich branż, szkołach wyższych oraz wielu innych instytucjach. Program przygotowuje studentów do profesjonalnego budowania strategii komunikacyjnych i zarządzania kampaniami informacyjnymi. Uczy jak z sukcesem rozwiązywać komunikacyjne sytuacje kryzysowe i analizować informacje zewnętrzne, jednym słowem - jak skutecznie kształtować wizerunek przedsiębiorstwa i dobre relacje z otoczeniem.

Specjalność ta umożliwia studentom zdobycie wiedzy i rozwinięcie umiejętności z zakresu:

  • stosowania narzędzi Business Intelligence;
  • sztuki negocjacji i mediacji;
  • znajomości praktycznych aspektów Public Relations;
  • zarządzania.

Możliwości zatrudnienia

Specjalność została opracowana z uwzględnieniem aktualnej sytuacji na rynku pracy i stwarza szerokie perspektywy kształtowania kariery zawodowej. Przykładowe możliwości zatrudnienia:

  • stanowiska związane z PR w przedsiębiorstwach i instytucjach,
  • agencje public relations,
  • agencje reklamowe,
  • urzędy centralne,
  • partie polityczne,
  • organizacje społeczne,
  • media.

Zagadnienia omawiane podczas studiów

  • badania i ewaluacja kampanii informacyjnych
  • badania i monitoring mediów
  • e-PR, public relations w Internecie
  • kontakty z mediami
  • kulturowe i społeczne oddziaływanie mediów
  • media masowe
  • negocjacje i mediacje
  • opinia społeczna
  • public relations
  • strategie i planowanie mediów
  • zarządzanie kampanią informacyjną

Opłaty: czesne, wpisowe

WPISOWE
  bez promocji w promocji
WYSOKOŚĆ WPISOWEGO     500 zł 0 zł
CZESNE - STUDIA STACJONARNE
  bez promocji
w promocji
PŁATNOŚĆ ROCZNA 1 x 4900 zł 1 x 4400 zł
PŁATNOŚĆ SEMESTRALNA 2 x 2695 zł 2 x 2445 zł
PŁATNOŚĆ MIESIĘCZNA (10) 10 x 568 zł 10 x 518 zł
PŁATNOŚĆ MIESIĘCZNA (12) 12 x 490 zł 12 x 448 zł
CZESNE - STUDIA NIESTACJONARNE
  bez promocji
w promocji
PŁATNOŚĆ ROCZNA 1 x 4800 zł 1 x 4300 zł
PŁATNOŚĆ SEMESTRALNA 2 x 2640 zł 2 x 2390 zł
PŁATNOŚĆ MIESIĘCZNA (10) 10 x 550 zł 10 x 500 zł
PŁATNOŚĆ MIESIĘCZNA (12) 12 x 480 zł 12 x 438 zł