Myślisz o tym, aby w przyszłości profesjonalnie pomagać ludziom w kryzysach życiowych i psychicznych? Poznaj unikalny program studiów, który pozwoli Ci uzyskać specjalistyczne wykształcenie i przygotowanie do zawodu psychoterapeuty, oparte na europejskim standardzie kształcenia w tej profesji. Uniwersytet VIZJA jako pierwsza uczelnia w Polsce prowadzi jednolite studia magisterskie na kierunku psychoterapia, realizując program kształcenia zgodny z obowiązującymi standardami szkolnictwa wyższego. Kierunek powstał w odpowiedzi na rosnącą potrzebę kształcenia wykwalifikowanych psychoterapeutów, wynikającą z coraz większego zapotrzebowania na pomoc psychologiczną, wielu nowych wyzwań terapeutycznych oraz rozwijającej się świadomości społecznej na temat dbania o zdrowie psychiczne. Kształcenie jest prowadzone według najwyższych standardów przygotowania teoretycznego i praktycznego, przystających do wzorców światowych i jednocześnie zgodnych z aktualnym stanem prawnym w Polsce.
Program studiów łączy teoretyczną wiedzę psychologiczną i psychoterapeutyczną z solidnym przygotowaniem praktycznym do zawodu. Na studiach stacjonarnych odbędziesz ponad 3818 godzin zajęć, natomiast na studiach niestacjonarnych będzie to ponad 2518 godzin. W ramach programu odbywają się zarówno zajęcia kierunkowe, takie, jak warsztaty, ćwiczenia, symulacje i wykłady, jak i ponad 800 godzin zajęć praktycznych, obejmujących staż kliniczny, terapię własną, superwizję oraz pracę z pacjentem pod nadzorem. Tym, co wyróżnia nasz program kształcenia, jest objęcie studentów unikalnym programem mentorskim. Dodatkowo, warsztaty i treningi opierają się na najnowszych badaniach naukowych, w tym badaniach prowadzonych na Uniwersytecie VIZJA, oraz na praktycznej wiedzy naszych wykładowców, którzy są doświadczonymi specjalistami klinicznymi.
Uwaga: ze względu na specyfikę kierunku, kandydaci na etapie rekrutacji objęci są ankietą wstępną oraz rozmową kwalifikacyjną.
Studia na kierunku psychoterapia na Uniwersytecie VIZJA to świetny wybór, jeśli chcesz w przyszłości:
Masz w sobie gotowość do wieloetapowego (studia i szkoła psychoterapii) kształcenia przygotowującego do zawodu psychoterapeuty oraz do podjęcia terapii własnej, która jest obowiązkowym i niezbędnym elementem budowania kompetencji do pracy z pacjentem/klientem.
Rozumiesz specyfikę zawodu psychoterapeuty i wiesz, na czym polega psychoterapia oraz praca terapeutyczna z drugim człowiekiem.
Chcesz w przyszłości pomagać ludziom, prowadząc procesy terapeutyczne w oparciu o rzetelną wiedzę uniwersytecką, solidne przygotowanie praktyczne i etykę zawodową.
Aby uzyskać pełne uprawnienia do pracy jako psychoterapeuta w wyżej wymienionych obszarach, oprócz uzyskania dyplomu magistra musisz spełnić dodatkowe kryteria – w tym m.in. przejście terapii własnej (organizowanej we własnym zakresie), pracy z pacjentem/klientem pod superwizją oraz ukończenie obowiązkowej, 4-letniej szkoły psychoterapii.
Szkoła Psychoterapii Uniwersytetu VIZJA
Jako student psychoterapii na naszej uczelni, już od 4. roku studiów masz unikalną możliwość dołączenia do 4-letniej podyplomowej Szkoły Psychoterapii Uniwersytetu VIZJA – dokonując transferu ocen i efektów kształcenia z 4. i 5. roku studiów magisterskich na 1. i 2. rok szkoły psychoterapii. Następnie możesz kontynuować kształcenie przez kolejne dwa lata, aby po pozytywnym zdaniu egzaminu końcowego uzyskać pełne przygotowanie i kwalifikacje zawodowe do samodzielnej pracy z klientem/pacjentem.
Takie rozwiązanie pozwoli Ci:
Więcej informacji o Szkole Psychoterapii Uniwersytetu VIZJA znajdziesz na dedykowanej stronie internetowej (strona w przygotowaniu).
Spełniając wszystkie wymogi odnośnie kształcenia psychoterapeutów, możesz przystąpić do egzaminu pozwalającego uzyskać CERTYFIKAT PSYCHOTERAPEUTY (i wpisanie do prowadzonego przez uczelnię rejestru certyfikowanych psychoterapeutów).
Program kształcenia na kierunku psychoterapia na Uniwersytecie VIZJA spełnia aktualne wymagania prawne i etyczne dla kształcenia psychoterapeutów w Polsce. Program jest na bieżąco weryfikowany pod kątem zgodności ze stanem prawnym dla zawodu psychoterapeuty, a w razie zmian legislacyjnych – będzie na bieżąco do nich dostosowywany.
Program koncentruje się na wszechstronnym i całościowym przygotowaniu absolwentów – merytorycznym, praktycznym i osobowościowym – do wykonywania zawodu psychoterapeuty w formie prowadzenia własnej praktyki bądź pracy w specjalistycznych zespołach terapeutycznych. Absolwenci studiów otrzymują uniwersytecki dyplom jednolitych studiów magisterskich na kierunku psychoterapia.
W programie pierwszego roku studiów znajdziesz przedmioty ogólnoakademickie, ważne dla zrozumienia antropologicznych i praktycznych aspektów funkcjonowania człowieka – przedmioty te wprowadzą Cię w świat nauki akademickiej. Oprócz tego rozpoczniesz poznawanie treści specyficznych dla kierunku psychoterapia oraz odbędziesz pierwsze treningi umiejętności interpersonalnych, niezbędne do dalszego samorozwoju i przyszłej pracy z pacjentem/klientem.
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
BHP | 0 | 8/8 |
Umiejętności akademickie | 1 | 15/8 |
Wprowadzenie do psychologii | 5 | 30/24 |
Antropologia | 5 | 35/20 |
Teoria organizacji i zarządzania / Podstawy ekonomii (DW) | 5 | 30/24 |
Podstawy komunikacji społecznej | 4 | 30/16 |
Wprowadzenie do filozofii | 5 | 35/20 |
Trening interpersonalny (I) | 4 | 30/16 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Język obcy (I) | 2 | 30/16 |
Zajęcia sportowo-rekreacyjne | 0 | 30/- |
Metodologia badań w naukach społecznych | 4 | 30/16 |
Etyka w psychoterapii (I) | 3 | 30/16 |
Koncepcje psychoterapii - nurty, szkoły i metody (I) | 5 | 60/32 |
Biologiczne podstawy zachowania | 4 | 30/24 |
Procesy poznawcze | 4 | 30/24 |
Trening interpersonalny (II) | 4 | 30/24 |
Naukowe podstawy psychoterapii | 5 | 30/16 |
Na drugim roku studiów skupisz się na pogłębianiu wiedzy kierunkowej o specjalistyczne zagadnienia z obszaru psychologii i psychoterapii. Będziesz też kontynuować zajęcia rozwijające samoświadomość, kompetencje i coraz bardziej zaawansowane praktyczne umiejętności psychoterapeutyczne. Ponadto, na 2. roku zostaniesz objęty/objęta programem mentorskim oraz – we własnym zakresie – odbędziesz obowiązkową terapię własną. Po 2. roku odbędziesz też pierwszą praktykę zawodową.
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Język obcy (II) | 2 | 30/16 |
Zajęcia sportowo-rekreacyjne | 0 | 30/- |
Psychologia osobowości | 4 | 30/24 |
Koncepcje psychoterapii - nurty, szkoły i metody (II) | 5 | 60/32 |
Trening intrapsychiczny | 3 | 30/16 |
Psychologia rodziny i bliskich związków | 3 | 30/16 |
Psychologia rozwoju człowieka | 3 | 30/24 |
Podstawowe umiejętności psychoterapeutyczne | 3 | 45/32 |
Czynniki leczące w psychoterapii | 4 | 30/16 |
Praktyka zawodowa (I) - terapia własna | 3 | 75/75 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Język obcy (III) | 2 | 30/16 |
Neuropsychologia | 3 | 30/24 |
Metody ilościowe - statystyka | 3 | 60/40 |
Psychologia różnic indywidualnych | 3 | 30/24 |
Emocje i motywacja | 4 | 60/40 |
Zjawiska i procesy w psychoterapii | 3 | 60/32 |
Zaawasowane umiejętności psychoterapeutyczne | 3 | 45/32 |
Dynamika grupowa | 2 | 30/24 |
Praktyka zawodowa (II) | 7 | 175/175 |
Na trzecim roku poszerzysz wiedzę i umiejętności o kolejne zagadnienia i specjalistyczne kwestie – przede wszystkim dotyczące rozpoznawania i rozumienia różnych zaburzeń psychicznych – takie, jak diagnoza dla celów psychoterapii, psychopatologia, psychologia kliniczna. Pogłębisz też kompetencje kliniczne w trakcie obowiązkowego stażu klinicznego w wymiarze 300 godzin. Po 3. roku studiów Twoje postępy zweryfikuje rada mentorska – a pozytywna opinia rady mentorskiej umożliwi Ci pracę z pacjentem/klientem (od 4. roku studiów, pod stałą superwizja wewnętrzną).
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Język obcy (IV) | 2 | 30/16 |
Psychopatologia (I) | 4 | 60/40 |
Psychometria | 3 | 45/32 |
Psychologia kliniczna (I) | 5 | 60/32 |
Diagnoza dla celów psychoterapii - konceptualizacja i analiza przypadków | 4 | 45/24 |
Psychoseksuologia | 4 | 60/32 |
Psychologia społeczna / Psychologia edukacyjno-wychowacza (DW) | 2 | 30/24 |
Praktyka zawodowa (III) | 6 | 150/150 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Język obcy (V) | 3 | 45/24 |
Psychopatologia (II) | 5 | 75/30 |
Wywiad diagnostyczny | 3 | 30/16 |
Psychologia kliniczna (II) | 4 | 60/32 |
Zagrożenia w psychoterapii | 2 | 15/8 |
Psychoterapia grupowa | 3 | 45/32 |
Społeczne i kulturowe aspekty psychoterapii | 2 | 15/8 |
Współczesne wyzwania i kierunki rozwoju psychoterapii | 2 | 15/8 |
Praktyka zawodowa (IV) | 6 | 150/150 |
Począwszy od 7. semestru, będziesz realizować zajęcia z zakresu wybranej przez siebie specjalności:
Psychoterapia poznawczo-behawioralna
Terapia poznawczo-behawioralna (cognitive-behavioral therapy – CBT) to forma psychoterapii krótkoterminowej, która pozwala zrozumieć, jak myśli i przekonania klienta/pacjenta wpływają na jego emocje i zachowania. Celem psychoterapii prowadzonej w tym nurcie jest analiza i identyfikacja niekorzystnych reakcji i wzorców zachowań oraz ich świadoma zmiana w celu poprawy samopoczucia i funkcjonowania.
Psychoterapia integratywna
Psychoterapia integratywna to podejście terapeutyczne, które łączy teorie i techniki terapeutyczne z różnych szkół psychoterapii, takich jak psychodynamika, terapia poznawczo-behawioralna, humanistyczne podejście do terapii, terapia systemowa, Gestalt i inne. Jej celem jest holistyczne podejście do zdrowia psychicznego i pracy z pacjentem/klientem, z uwzględnieniem jego indywidualnych potrzeb, preferencji i kontekstu życiowego.
Czwarty rok studiów to czas pracy z pacjentem/klientem – poprowadzisz krótkoterminowe procesy pomocowe pod superwizją (część superwizji zrealizujesz zewnętrznie we własnym zakresie – celem tego jest doświadczenie pracy z superwizorem niebędącym Twoim nauczycielem). Na tym etapie studiów zaczniesz też zbierać materiały do swojej pracy magisterskiej.
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Poznawczo-behawioralna teoria zaburzeń i terapii | 4 | 30/16 |
Techniki behawioralne, ekspozycji i eksperymenty behawioralne | 5 | 45/24 |
Poznawczo-behawioralna konceptualizacja przypadku | 4 | 30/16 |
Techniki poznawcze | 4 | 45/24 |
Planowanie i przebieg terapii poznawczo-behawioralnej: zaburzenia depresyjne | 4 | 45/24 |
Relacja terapeutyczna i planowanie terapii poznawczo-behawioralnej | 4 | 30/16 |
Zastosowania statystyki w naukach psychologicznych / Metody jakościowe w naukach psychologicznych (DW) | 5 | 60/32 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Teoria zaburzeń i terapii w podejściu integratywnym | 4 | 30/16 |
Techniki pracy w nurcie humanistycznym | 5 | 45/24 |
Opracowanie przypadku w podejściu integratywnym | 4 | 30/16 |
Techniki poznawczo-behawioralne | 4 | 45/24 |
Planowanie i przebieg psychoterapii integratywnej: zaburzenia depresyjne | 4 | 45/24 |
Praca z genogramem | 4 | 30/16 |
Zastosowania statystyki w naukach psychologicznych / Metody jakościowe w naukach psychologicznych (DW) | 5 | 60/32 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Planowanie i przebieg psychoterapii poznawczo-behwioralnej: zaburzenia lękowe | 4 | 45/24 |
Planowanie i przebieg psychoterapii poznawczo-behawioralnej: zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne i zaburzenia lękowe związane ze stanem zdrowia | 4 | 45/24 |
Planowanie i przebieg psychoterapii poznawczo-behawioralnej: zaburzenia odżywiania | 4 | 45/24 |
Planowanie i przebieg psychoterapii poznawczo-behawioralnej: dysfunkcje seksualne | 4 | 45/24 |
Substancje psychoaktywne i psychofarmakologia | 3 | 30/16 |
Planowanie i przebieg psychoterapii poznawczo-behawioralnej: zaburzenia związane ze stresem i traumą | 4 | 45/24 |
Seminarium magisterskie | 2 | 15/8 |
Praktyka zawodowa (V) - praktyka uczestnicząca i superwizja | 5 | 125/125 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Planowanie i przebieg psychoterapii integratywnej: zaburzenia lękowe | 4 | 45/24 |
Planowanie i przebieg psychoterapii integratywnej: zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne i zaburzenia lękowe związane ze stanem zdrowia | 4 | 45/24 |
Planowanie i przebieg psychoterapii integratywnej: zaburzenia odżywiania | 4 | 45/24 |
Planowanie i przebieg psychoterapii integratywnej: dysfunkcje seksualne | 4 | 45/24 |
Substancje psychoaktywne i psychofarmakologia | 3 | 30/16 |
Planowanie i przebieg psychoterapii integratywnej: zaburzenia związane ze stresem i traumą | 4 | 45/24 |
Seminarium magisterskie | 2 | 15/8 |
Praktyka zawodowa (V) - praktyka uczestnicząca i superwizja | 5 | 125/125 |
Na piątym roku będziesz kontynuować zajęcia przygotowujące do pracy w wybranym nurcie psychoterapii (specjalności) oraz przygotowywać pracę magisterską obejmującą opis, analizę i prowadzenie dwóch przypadków. Po uzyskaniu dyplomu magistra psychoterapii, możesz kontynuować kształcenie od razu na 3. roku Szkoły Psychoterapii Uniwersytetu VIZJA, uzyskując możliwość pracy z pacjentem i prowadzenia własnej praktyki, a na kolejnych etapach rozwoju zawodowego – egzaminów certyfikacyjnych.
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Terapia dialektyczno-behawioralna (I) | 4 | 60/32 |
Terapia schematów (I) | 4 | 60/32 |
Planowanie i przebieg psychoterapii poznawczo-behawioralnej: psychozy | 4 | 45/24 |
Planowanie i przebieg psychoterapii poznawczo-behawioralnej: zaburzenia osobowości | 4 | 45/24 |
Planowanie i przebieg psychoterapii poznawczo-behwioralnej: uzależnienia | 4 | 45/24 |
Trening uważności i terapia poznawcza oparta na uważności | 3 | 45/24 |
Prawne aspekty prowadzenia psychoterapii | 1 | 15/8 |
Etyka w psychoterapii II | 1 | 15/8 |
Seminarium magisterskie | 5 | 60/32 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Terapia skoncentrowana na emocjach | 4 | 60/32 |
Intensywna krótkoterminowa terapia dynamiczna I | 4 | 60/32 |
Planowanie i przebieg psychoterapii integratywnej: psychozy | 4 | 45/24 |
Planowanie i przebieg psychoterapii integratywnej: zaburzenia osobowości | 4 | 45/24 |
Planowanie i przebieg psychoterapii integratywnej: uzależnienia | 4 | 45/24 |
Trening uważności i terapia poznawcza oparta na uważności | 3 | 45/24 |
Prawne aspekty prowadzenia psychoterapii | 1 | 15/8 |
Etyka w psychoterapii II | 1 | 15/8 |
Seminarium magisterskie | 5 | 60/32 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Terapia akceptacji i zaangażowania | 5 | 60/32 |
Techniki pracy w terapii EMDR | 4 | 60/32 |
Terapia schematów (II) | 4 | 60/32 |
Terapia dialektyczno-behawioralna (II) | 4 | 30/16 |
Praktyka zawodowa (VI) | 5 | 125/125 |
Seminarium magisterskie | 8 | 60/32 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Psychoterapia oparta na mentalizacji | 5 | 60/32 |
Psychodrama | 4 | 60/32 |
Krótkoterminowa terapia skoncentrowana na rozwiązaniach | 4 | 60/32 |
Intensywna krótkoterminowa terapia dynamiczna II | 4 | 30/16 |
Praktyka zawodowa (VI) | 5 | 125/125 |
Seminarium magisterskie | 8 | 60/32 |
Treść programu studiów może ulegać zmianom, wynikającym z działań na rzecz doskonalenia jakości kształcenia oraz dostosowania oferty dydaktycznej do bieżących wyzwań rynku pracy. Każda zmiana jest zatwierdzana przez Senat Uczelni i wprowadzana z myślą o jak najlepszym przygotowaniu studentów do ich przyszłej kariery.
Na Uniwersytecie VIZJA to Ty decydujesz, jak chcesz zaplanować wydatki na studia! Czesne możesz opłacić jednorazowo za cały rok, za każdy semestr albo rozłożyć na raty: 10-miesięczne lub 12-miesięczne.
Rok studiów | Rocznie | Semestralnie | 10 rat | 12 rat |
I | 9800 zł | 4900 zł | 1044 zł | 882 zł |
II | 10200 zł | 5100 zł | 1086 zł | 918 zł |
III | 10600 zł | 5300 zł | 1129 zł | 954 zł |
IV | 11000 zł | 5500 zł | 1172 zł | 990 zł |
V | 11400 zł | 5700 zł | 1214 zł | 1026 zł |
Rok studiów | Rocznie | Semestralnie | 10 rat | 12 rat |
I | 9800 zł | 4900 zł | 1044 zł | 882 zł |
II | 10200 zł | 5100 zł | 1086 zł | 918 zł |
III | 10600 zł | 5300 zł | 1129 zł | 954 zł |
IV | 11000 zł | 5500 zł | 1172 zł | 990 zł |
V | 11400 zł | 5700 zł | 1214 zł | 1026 zł |
Studiując na Uniwersytecie VIZJA możesz skorzystać z szerokiej oferty wsparcia materialnego ze środków budżetu państwa i funduszy europejskich, a także skorzystać ze specjalnych zniżek w ramach programu rabatowego.
Większość wniosków o przyznanie stypendium możesz złożyć szybko i prosto poprzez swoje konto online.
O stypendium naukowe może ubiegać się każdy student, który uzyskał w danym roku akademickim średnią ocen nie niższą niż 4,8.
W roku akademickim 2023/2024 Uniwersytet VIZJA przyznał ok. 800 Stypendiów Rektora w wysokości od 400 zł/miesiąc do 1000 zł/miesiąc w zależności od wysokości uzyskanej średniej lub posiadanych osiągnięć. Za wysokie osiągnięcia sportowe, artystyczne lub naukowe Komisja Stypendialna przyznała stypendia w wysokości 600 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium rektora dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim.
Stypendium sportowe może otrzymać student, który wyróżnia się osiągnięciami sportowymi we współzawodnictwie co najmniej na poziomie krajowym. Dodatkowo naszych uczelnianych sportowców chętnie angażujemy w dodatkowe programy wsparcia – np. Narodową Reprezentację Akademicką.
Młodzi sportowcy mogą liczyć na wsparcie finansowe w wysokości 600 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium sportowe dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim.
Stypendium socjalne może otrzymać student, który znajduje się w trudnej sytuacji materialnej.
W roku akademickim 2024/2025 wysokość dochodu na osobę w rodzinie studenta uprawniająca do otrzymania stypendium ustalona została na kwotę nie wyższą niż 1570,5 zł.
W zależności od miesięcznego dochodu netto na jednego członka rodziny studenta przyznano stypendia w wysokości od 1700 zł/miesiąc do 2100 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium socjalne dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim
Stypendium dla osób niepełnosprawnych może otrzymać student, który posiada orzeczenie o niepełnosprawności, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, orzeczenie lekarza orzecznika ZUS, orzeczenie o zaliczeniu do grupy inwalidzkiej lub orzeczenie o stałej lub długotrwałej niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym.
W roku akademickim 2023/2024 w zależności od stopnia niepełnosprawności przyznano ok. 350 stypendiów dla osób niepełnosprawnych w wysokości od 1700 zł/miesiąc do 1900 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium dla osób niepełnosprawnych dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim.
Zapomoga stanowi formę doraźnej pomocy finansowej. Ubiegać się o nią może każdy student, który znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji życiowej wynikającej ze zdarzeń losowych, na które student nie miał wpływu.
Zapomoga może zostać przyznana dwa razy w ciągu jednego roku akademickiego, przy czym nie przyznaje się zapomogi dwukrotnie z tytułu tego samego zdarzenia losowego.
W 2024 roku przyznaliśmy 51 zapomóg na łączną kwotę 255 000 zł. Zapomogi, w zależności od sytuacji studenta, wypłacane były w wysokości od 2000 do 5000 zł jednorazowo.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o zapomogę dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim.
Rok akademicki 2023/2024
800 stypendiów Rektora
51 zapomóg
350 stypendiów dla osób niepełnosprawnych
12 500 000 zł przeznaczonych na stypendia
Rok 2019/2020 wydaliśmy na stypendia 1 890 289,35 zł
Rok 2020/2021 wydaliśmy na stypendia 2 911 662,50 zł
Rok 2021/2022 wydaliśmy na stypendia 4 158 177 zł
Rok 2022/2023 wydaliśmy na stypendia 7 829 950 zł
Stypendium Rektora – najwyższa średnia: 5,44