Zapisz sięOdwiedź nasDopasuj studia do siebie
Odwiedź nasDopasuj studia do siebie
 

Komunikacja marketingowa

Kierunek studiów:
Marketing
Rodzaj:
studia I stopnia
Kierunek studiów:
Czas trwania:
3 lata (6 semestrów)
Tryb studiów:
stacjonarny | niestacjonarny
Uzyskany tytuł:
licencjat
Język studiów:
polski | angielski
https://vizja.pl/specjalizacja/komunikacja-marketingowa/|https://vizja.pl/en|komunikacja-marketingowa
polskiPrzejdź do angielskiej wersji strony specjalności Komunikacja marketingowa

Dlaczego warto wybrać te studia?

Znajomość mechanizmów marketingowych, analityki rynkowej, strategicznego planowania i kreowania efektywnych strategii komunikacyjnych stanowią dziś kluczowe kompetencje na rynku pracy i w świecie współczesnego biznesu. Studia na kierunku marketing na Uniwersytecie VIZJA rzetelnie przygotują Cię do rozwoju kariery w branży marketingowej – w oparciu o interdyscyplinarną wiedzę i umiejętności niezbędne do projektowania, wdrażania oraz analizy kompleksowych działań promocyjnych.

Wybierając specjalność komunikacja marketingowa, poznasz skuteczne strategie i narzędzia promocji, omnichannel marketingu czy budowania kontaktów i relacji z mediami. Ponadto nauczysz się zarządzania relacjami z klientem, a także poznasz specyfikę i proces budowania marki osobistej. To studia dla Ciebie, jeśli chcesz kreować komunikację, która inspiruje, angażuje i wpływa na decyzje zakupowe i dynamiczny rozwój biznesu – przekonaj się!

Komunikacja marketingowa – co możesz robić po tych studiach?

Po ukończeniu studiów na kierunku marketing ze specjalnością komunikacja marketingowa na Uniwersytecie VIZJA możesz pracować m.in. w agencjach reklamowych i PR, agencjach kreatywnych czy działach marketingu i promocji w firmach, korporacjach i instytucjach o różnym profilu. Możesz aplikować na takie – szeroko oferowane – stanowiska, jak np. specjalista ds. marketingu czy komunikacji, content writer czy social media manager. Studia marketingowe otworzą Ci drzwi do dynamicznej kariery zarówno w strukturach dużych korporacji, jak i w start-upach, a także do rozwoju własnej firmy w tej branży.

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

Jesteś osobą komunikatywną, otwartą na nowe technologie i dobrze radzisz sobie w pracy zespołowej.

Chcesz rozwijać swoje zdolności kreatywne w umiejętność tworzenia angażujących treści i kampanii promocyjnych.

Wiążesz swoją przyszłość zawodową z dynamicznym środowiskiem kreatywnym i biznesowym.

Program i struktura studiów

Studia I stopnia
(licencjackie)

Mają wartość
180 punktów ECTS
(European Credit Transfer and Accumulation System)
Trwają
3 lata (6 semestrów)
Kończą się uzyskaniem tytułu zawodowego
licencjata

Studia licencjackie I stopnia na kierunku marketing na Uniwersytecie VIZJA oferują studentom kompleksową, interdyscyplinarną wiedzę, niezbędną do zrozumienia kluczowych zagadnień z zakresu współczesnego marketingu. Blok zajęć realizowanych w ramach specjalności komunikacja marketingowa przygotowuje absolwentów/absolwentki do podjęcia działalności zawodowej w obszarze planowania, realizowania, analizowania i monitorowania strategii komunikacji.

PIERWSZY ROK STUDIÓW

SEMESTR PIERWSZY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
BHP 0 8/8 8/8
Umiejętności akademickie 1 15/8 15/8
Wprowadzenie do filozofii / Antropologia (DW) 5 35/20 35/20
Podstawy komunikacji społecznej 4 30/16 30/16
Wprowadzenie do psychologii 5 30/24 30/24
Teoria organizacji i zarządzania 5 30/24 30/24
Podstawy ekonomii 5 30/24 30/24
Podstawy marketingu 4 30/24 30/24
SEMESTR DRUGI
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy I (DW) 2 30/16 30/16
Zajęcia sportowo-rekreacyjne 0 30/0 30/0
Strategie konkurencji 6 60/32 60/32
Zarządzanie projektami 3 30/16 30/16
Podstawy rachunkowości 5 60/40 60/40
Zarządzanie organizacjami 4 30/24 30/24
Statystyka opisowa 4 60/40 60/40
Prawo gospodarcze publiczne 3 30/16 30/16
Marketing współczesny 4 45/24 45/24

DRUGI ROK STUDIÓW

SEMESTR TRZECI
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy (II) (DW) 2 30/16 30/16
Zajęcia sportowo-rekreacyjne 0 30/0 30/0
Informatyka w zarządzaniu 4 30/16 30/16
Analiza rynku 4 60/32 60/32
Mikroekonomia 3 30/24 30/24
Komunikacja marketingowa 4 60/32 60/32
Zarządzanie marką 4 45/24 45/24
Zachowania konsumentów 4 45/24 45/24
Podstawy negocjacji i mediacji 5 60/40 60/40
SEMESTR CZWARTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy (III) (DW) 2 30/16 30/16
Podstawy public relations 4 30/16 30/16
Prawo handlu elektronicznego / Prawo własności przemysłowej (DW) 3 30/16 30/16
Marketing cyfrowy i e-commerce 6 60/32 60/32
Marketing w handlu i usługach / Marketing instytucji finansowych (DW) 3 30/24 30/24
Makroekonomia 4 30/24 30/24
Zarządzanie jakością 3 30/16 30/16
Badania marketingowe 5 60/40 60/40

TRZECI ROK STUDIÓW

SEMESTR PIĄTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy (IV) (DW) 3 30/16 30/16
Marketing społeczny / Collaborative i impact marketing (DW) 3 30/16 30/16
Strategie i techniki sprzedaży 3 30/16 30/16
Strategie i narzędzia promocji 4 60/40 60/40
Budowanie marki osobistej 3 45/24 45/24
Metodyka przygotowania projektu 3 30/16 30/16
Praktyka zawodowa (DW) 12 360/360 360/360
SEMESTR SZÓSTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Planowanie marketingowe 3 45/24 45/24
Omnichannel marketing 3 45/24 45/24
Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) 4 60/40 60/40
Kontakty z mediami 3 45/24 45/24
Projekt społeczny 4 30/16 30/16
Praktyka zawodowa (DW) 12 360/360 360/360

Treść programu studiów może ulegać zmianom, wynikającym z działań na rzecz doskonalenia jakości kształcenia oraz dostosowania oferty dydaktycznej do bieżących wyzwań rynku pracy. Każda zmiana jest zatwierdzana przez Senat Uczelni i wprowadzana z myślą o jak najlepszym przygotowaniu studentów do ich przyszłej kariery.

Opłaty za studia

Elastyczne płatności dla Twojej wygody

Na Uniwersytecie VIZJA to Ty decydujesz, jak chcesz zaplanować wydatki na studia! Czesne możesz opłacić jednorazowo za cały rok, za każdy semestr albo rozłożyć na raty: 10-miesięczne lub 12-miesięczne.

promocje

Wysokość czesnego (rok akademicki 2025/2026)

Tryb niestacjonarny
Rok studiów Rocznie Semestralnie 10 rat 12 rat
I 9000 zł 4500 zł 959 zł 810 zł
II 9400 zł 4700 zł 1001 zł 846 zł
III 9800 zł 4900 zł 1044 zł 882 zł
Tryb stacjonarny
Rok studiów Rocznie Semestralnie 10 rat 12 rat
I 9000 zł 4500 zł 959 zł 810 zł
II 9400 zł 4700 zł 1001 zł 846 zł
III 9800 zł 4900 zł 1044 zł 882 zł

Stypendia - to prostsze niż myślisz

stypendia

Studiując na Uniwersytecie VIZJA możesz skorzystać z szerokiej oferty wsparcia materialnego ze środków budżetu państwa i funduszy europejskich, a także skorzystać ze specjalnych zniżek w ramach programu rabatowego.

Większość wniosków o przyznanie stypendium możesz złożyć szybko i prosto poprzez swoje konto online.

Przejdź do treści