Marzysz o tym, aby zostać influencerem, youtuberem, tiktokerem, podcasterem? A może myślisz o karierze i wysokich stanowiskach związanych z rozwojem firm i marek w agencjach czy domach mediowych? Uwierz, że możesz odnieść sukces w social mediach, łącząc swoją pasję do mediów społecznościowych z profesjonalnym wykształceniem w tym kierunku! Chciałbyś wiedzieć, jak tworzyć biznes i zarabiać duże pieniądze na mediach społecznościowych i jak zarządzać w nich wizerunkiem marki, firmy albo organizacji? A może planujesz założyć własną agencję social media? Jeśli tak – wyjątkowe studia na kierunku media społecznościowe i marketing cyfrowy na Uniwersytecie VIZJA to rozwiązanie idealne dla Ciebie! Nauczymy Cię trzech umiejętności kluczowych dla osiągnięcia sukcesu w branży social media:
– jak zbudować markę, kreować atrakcyjny content i rozwijać strategię mediów społecznościowych;
– jak liczyć finanse, jak nimi zarządzać i jak zaplanować od strony ekonomicznej biznes mediów społecznościowych;
– jak na tym wszystkim dobrze zarabiać!
Studia na kierunku media społecznościowe i marketing cyfrowy na Uniwersytecie VIZJA to przede wszystkim inspirujące zajęcia praktyczne, które umożliwią Ci poznanie od środka biznesu, zasad kreacji marki i wizerunku oraz promocji swojej działalności w social mediach. Będziesz uczestniczyć m.in. w pasjonujących warsztatach, laboratoriach, ćwiczeniach i wykładach prowadzonych przez najlepszych profesjonalistów, w tym praktyków: pracowników agencji marketingowych, specjalistów od PR, a także twórców znanych z mediów społecznościowych, którzy podzielą się z Tobą swoją sprawdzoną wiedzą, jak odnieść sukces w social mediach.
Co ważne, to jedyne takie studia z obszaru mediów społecznościowych, na których posiądziesz niezbędną wiedzę ekonomiczną i z zakresu finansów, potrzebną Ci po to, byś samodzielnie rozumiał i kreował modele biznesowe, które przecież stoją za każdym sukcesem odniesionym w mediach społecznościowych. Dodatkowo nauczysz się korzystania z systemów analitycznych, metod researchu, e-commerce, influencer marketingu, kreowania marki osobistej i firmowej – a więc wszystkich narzędzi, dzięki którym to Ty będziesz decydował i oddziaływał na to, jak rozwijają się Twoje lub firmowe media społecznościowe.
Zobacz więcej na: www.somemarketing.pl
Po studiach na kierunku media społecznościowe i marketing cyfrowy na Uniwersytecie VIZJA nie będziesz pracować… będziesz zarabiać na swoich pasjach i zainteresowaniach! Zadbaliśmy o to, by program studiów opierał się na aktualnej wiedzy i rozwoju kompetencji, które umożliwią Ci świadome i efektywne prowadzenie własnej działalności kreatywno-biznesowej w Internecie bądź rozwijanie kariery w działach i agencjach marketingowych oraz PR.
W trakcie studiów nauczysz się wszystkiego, co pomoże Ci zostać:
Jesteś osobą kreatywną, dynamiczną i otwartą na nowe wyzwania oraz technologie.
Szukasz praktycznych, nowoczesnych i zarazem fascynujących studiów, które pomogą Ci spełnić marzenia o sukcesie jako influencer, podcaster, youtuber, tiktoker lub inny twórca internetowy.
Zależy Ci na zdobyciu praktycznych umiejętności i wiedzy od najlepszych specjalistów w branży.
Studia I stopnia na kierunku media społecznościowe oraz marketing cyfrowy, oferowane przez Uniwersytet VIZJA, dedykowane są osobom, które wiążą swój rozwój i przyszłość zawodową z profesjonalną działalnością w mediach społecznościowych i e-commerce. Studenci w toku kształcenia nabywają praktyczne umiejętności z zakresu kreacji i autopromocji w Internecie, a także wszechstronnych działań biznesowych i marketingowych, uwzględniających planowanie i analizę efektów w tym obszarze. Studia kończą się uzyskaniem tytułu licencjata na podstawie autorskiego projektu społecznego z zakresu mediów, który zastępuje obowiązek napisania tradycyjnej pracy licencjackiej.
Już od pierwszego roku studenci uczestniczą w różnorodnych zajęciach praktycznych, których celem jest rozwijanie umiejętności ekonomicznych, kreatywnych i marketingowych. Na tym etapie ( w 1. semestrze) przewidziano też przedmioty ogólne, które na każdym kierunku studiów są niezbędne do uzyskania wyższego wykształcenia i zrozumienia dalszych zagadnień kierunkowych.
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Umiejętności akademickie | 1 | 15/8 |
Podstawy komunikacji społecznej | 4 | 30/16 |
Wprowadzenie do psychologii | 5 | 30/24 |
Podstawy ekonomii | 5 | 30/24 |
Autoprezentacja i autokreacja w mediach społecznościowych | 5 | 30/16 |
Teoria organizacji i zarządzania / Wstęp do nauki o państwie i prawie (do wyboru) | 5 | 30/24 |
Wprowadzenie do filozofii / Antropologia (do wyboru) | 5 | 30/16 |
BHP | 0 | 8/8 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Omnichannel marketing | 4 | 30/16 |
Creative writing & copywriting | 4 | 30/16 |
Budowanie strategii social media | 5 | 60/32 |
Tworzenie podcastów | 5 | 60/32 |
Metody i techniki researchu | 5 | 30/16 |
Podstawy rachunkowości / Podstawy finansów prywatnych i publicznych (do wyboru) | 5 | 30/24 |
Język obcy | 2 | 30/16 |
Zajęcia sportowo-rekreacyjne | 0 | 30/0 |
Na drugim roku kontynuowane są zagadnienia związane z praktyką profesjonalnej działalności w mediach społecznościowych. Obok kolejnych zajęć rozwijających talenty twórcze i portfolio, studenci poznają też narzędzia do analityki biznesowej i strategicznej mediów społecznościowych, tworzenia kampanii w social mediach czy montażu materiałów audio i video. Program uwzględnia też niezbędne zagadnienia prawne i ekonomiczne związane z działalnością twórczą oraz marketingiem cyfrowym.
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Budowanie marki osobistej | 4 | 30/16 |
Budowanie firmy w branży medialnej | 4 | 30/16 |
Praca z kamerą i montaż video | 5 | 60/32 |
Kontakty z mediami | 3 | 30/16 |
Prawo prasowe, mediów i własności intelektualnej | 4 | 45/24 |
Mikroekonomia | 4 | 30/24 |
Rachunkowość finansowa / Finanse przedsiębiorstwa (do wyboru) | 4 | 30/24 |
Język obcy | 2 | 30/16 |
Zajęcia sportowo-rekreacyjne | 0 | 30/0 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Design thinking - trening twórczości | 4 | 30/16 |
Kampanie reklamowe w marketingu cyfrowym | 4 | 60/32 |
Narzędzia analityczne mediów społecznościowych | 4 | 60/32 |
Influencer marketing | 4 | 60/32 |
Tworzenie scenariuszy | 3 | 30/16 |
Emisja głosu / Retoryka i erystyka w mediach społecznościowych (do wyboru) | 3 | 30/16 |
Pozycjonowanie stron (SEO) / Tworzenie stron internetowych (do wyboru) | 3 | 30/16 |
Makroekonomia | 3 | 30/24 |
Język obcy | 2 | 30/16 |
Ostatni rok studiów poświęcony jest utrwalaniu i wykorzystywaniu w praktyce zdobytej wiedzy oraz nabywaniu kolejnych umiejętności praktycznych. Na tym etapie studenci odbędą też praktyki zawodowe oraz przygotują swój projekt społeczny z zakresu mediów społecznościowych i marketingu cyfrowego.
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Algorytmy mediów społecznościowych | 3 | 60/32 |
Podstawy grafiki komputerowej / Fotografia medialna i postprodukacja (do wyboru) | 3 | 30/16 |
Briefing | 2 | 30/16 |
Ekonomia behawioralna / E-commerce (do wyboru) | 3 | 30/16 |
Praktyka zawodowa | 14 | 360/360 |
Metodyka przygotowania projektu | 2 | 30/16 |
Język obcy | 3 | 30/16 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Trendhunting & forecasting w mediach społecznościowych | 3 | 30/16 |
Etyka w mediach społecznościowych | 2 | 30/16 |
Social selling | 3 | 60/32 |
Zarządzanie kryzysem wizerunkowym | 2 | 30/16 |
PR w mediach społecznościowych | 3 | 60/32 |
Praktyka zawodowa | 14 | 360/360 |
Projekt społeczny | 3 | 30/16 |
Treść programu studiów może ulegać zmianom, wynikającym z działań na rzecz doskonalenia jakości kształcenia oraz dostosowania oferty dydaktycznej do bieżących wyzwań rynku pracy. Każda zmiana jest zatwierdzana przez Senat Uczelni i wprowadzana z myślą o jak najlepszym przygotowaniu studentów do ich przyszłej kariery.
Na Uniwersytecie VIZJA to Ty decydujesz, jak chcesz zaplanować wydatki na studia! Czesne możesz opłacić jednorazowo za cały rok, za każdy semestr albo rozłożyć na raty: 10-miesięczne lub 12-miesięczne.
Rok studiów | Rocznie | Semestralnie | 10 rat | 12 rat |
I | 10800 zł | 5400 zł | 1150 zł | 972 zł |
II | 11200 zł | 5600 zł | 1193 zł | 1008 zł |
III | 11600 zł | 5800 zł | 1235 zł | 1044 zł |
Rok studiów | Rocznie | Semestralnie | 10 rat | 12 rat |
I | 10800 zł | 5400 zł | 1150 zł | 972 zł |
II | 11200 zł | 5600 zł | 1193 zł | 1008 zł |
III | 11600 zł | 5800 zł | 1235 zł | 1044 zł |
Zwiększ swoje szanse na karierę międzynarodową i zrealizuj program studiów w języku angielskim! Dzięki temu rozwiniesz nie tylko wiedzę kierunkową, ale też umiejętności językowe, komunikacyjne i międzykulturowe, co poszerzy Twoje horyzonty i możliwości rozwoju zawodowego.
Rok studiów | Rocznie | Semestralnie | 10 rat | 12 rat |
I | 12000 zł | 6000 zł | 1278 zł | 1080 zł |
II | 12400 zł | 6200 zł | 1321 zł | 1116 zł |
III | 12800 zł | 6400 zł | 1363 zł | 1152 zł |
Aby zapisać się na studia anglojęzyczne na tym kierunku, na etapie zapisu wybierz język studiów - angielski.
Studiując na Uniwersytecie VIZJA możesz skorzystać z szerokiej oferty wsparcia materialnego ze środków budżetu państwa i funduszy europejskich, a także skorzystać ze specjalnych zniżek w ramach programu rabatowego.
Większość wniosków o przyznanie stypendium możesz złożyć szybko i prosto poprzez swoje konto online.
O stypendium naukowe może ubiegać się każdy student, który uzyskał w danym roku akademickim średnią ocen nie niższą niż 4,8.
W roku akademickim 2023/2024 Uniwersytet VIZJA przyznał ok. 800 Stypendiów Rektora w wysokości od 400 zł/miesiąc do 1000 zł/miesiąc w zależności od wysokości uzyskanej średniej lub posiadanych osiągnięć. Za wysokie osiągnięcia sportowe, artystyczne lub naukowe Komisja Stypendialna przyznała stypendia w wysokości 600 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium rektora dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim.
Stypendium sportowe może otrzymać student, który wyróżnia się osiągnięciami sportowymi we współzawodnictwie co najmniej na poziomie krajowym. Dodatkowo naszych uczelnianych sportowców chętnie angażujemy w dodatkowe programy wsparcia – np. Narodową Reprezentację Akademicką.
Młodzi sportowcy mogą liczyć na wsparcie finansowe w wysokości 600 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium sportowe dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim.
Stypendium socjalne może otrzymać student, który znajduje się w trudnej sytuacji materialnej.
W roku akademickim 2024/2025 wysokość dochodu na osobę w rodzinie studenta uprawniająca do otrzymania stypendium ustalona została na kwotę nie wyższą niż 1570,5 zł.
W zależności od miesięcznego dochodu netto na jednego członka rodziny studenta przyznano stypendia w wysokości od 1700 zł/miesiąc do 2100 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium socjalne dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim
Stypendium dla osób niepełnosprawnych może otrzymać student, który posiada orzeczenie o niepełnosprawności, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, orzeczenie lekarza orzecznika ZUS, orzeczenie o zaliczeniu do grupy inwalidzkiej lub orzeczenie o stałej lub długotrwałej niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym.
W roku akademickim 2023/2024 w zależności od stopnia niepełnosprawności przyznano ok. 350 stypendiów dla osób niepełnosprawnych w wysokości od 1700 zł/miesiąc do 1900 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium dla osób niepełnosprawnych dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim.
Zapomoga stanowi formę doraźnej pomocy finansowej. Ubiegać się o nią może każdy student, który znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji życiowej wynikającej ze zdarzeń losowych, na które student nie miał wpływu.
Zapomoga może zostać przyznana dwa razy w ciągu jednego roku akademickiego, przy czym nie przyznaje się zapomogi dwukrotnie z tytułu tego samego zdarzenia losowego.
W 2024 roku przyznaliśmy 51 zapomóg na łączną kwotę 255 000 zł. Zapomogi, w zależności od sytuacji studenta, wypłacane były w wysokości od 2000 do 5000 zł jednorazowo.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o zapomogę dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim.
Rok akademicki 2023/2024
800 stypendiów Rektora
51 zapomóg
350 stypendiów dla osób niepełnosprawnych
12 500 000 zł przeznaczonych na stypendia
Rok 2019/2020 wydaliśmy na stypendia 1 890 289,35 zł
Rok 2020/2021 wydaliśmy na stypendia 2 911 662,50 zł
Rok 2021/2022 wydaliśmy na stypendia 4 158 177 zł
Rok 2022/2023 wydaliśmy na stypendia 7 829 950 zł
Stypendium Rektora – najwyższa średnia: 5,44