Marketing w przedsiębiorstwie

Rodzaj studiów:STUDIA I STOPNIA (studia licencjackie)
Kierunek studiów:Zarządzanie
Tryb studiów:studia stacjonarne i niestacjonarne
Czas trwania:studia 3-letnie

Specjalność przygotowuje do skutecznego zarządzania procesami marketingowymi w przedsiębiorstwie oraz do profesjonalnego wyboru i budowania strategii marketingowych.

Marketing w przedsiębiorstwie

Marketing w przedsiębiorstwie

Tematyka studiów

Wdrażanie skutecznych metod marketingowych, efektywnej komunikacji z rynkiem, umiejętność przewidywania potrzeb konsumentów i trafny wybór strategii marketingowej, dają podstawę do osiągania sukcesów przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej. Studia stawiają sobie za cel przygotowanie absolwentów do zarządzania procesami marketingowymi w przedsiębiorstwie, posługiwania się narzędziami marketingowymi i wykorzystywania nabytej wiedzy do profesjonalnego budowania strategii marketingowych. Przekazują wiedzę z zakresu wyszukiwania rynków zbytu, rozwijania i budowania wizerunku przedsiębiorstwa, instytucji, marki lub produktu i zaspakajania potrzeb nabywców, w sposób maksymalizujący ich satysfakcję oraz generujący zyski organizacji. Przygotowują również do współpracy z instytucjami świadczącymi usługi marketingowe na dynamicznie zmieniającym się i konkurencyjnym rynku.

Specjalność ta umożliwia studentom zdobycie wiedzy i rozwinięcie umiejętności z zakresu:

  • marketingu;
  • rozpoznawania potrzeb nabywców i wyboru rynku docelowego;
  • prowadzenia efektywnych negocjacji i mediacji;
  • przygotowania menedżerskiego do zarządzania marketingowego.

Możliwości zatrudnienia

Specjalność została opracowana z uwzględnieniem aktualnej sytuacji na rynku pracy i stwarza szerokie perspektywy kształtowania kariery zawodowej. Przykładowe możliwości zatrudnienia:

  • dyrektor ds. marketingu,
  • kierownik produktów,
  • specjalista ds. rynku,
  • analityk rynku,
  • doradca marketingowy.

Zagadnienia omawiane podczas studiów

  • badania marketingowe
  • marketing
  • negocjacja i mediacja
  • public relations
  • reklama
  • polityka produktu, cen i dystrybucji
  • psychologia społeczna
  • strategie promocji
  • zachowania nabywców
  • zarządzanie marką

Opłaty: czesne, wpisowe

WPISOWE
  bez promocji w promocji
WYSOKOŚĆ WPISOWEGO     500 zł 0 zł
CZESNE
  bez promocji
w promocji
PŁATNOŚĆ ROCZNA 1 x 4000 zł 1 x 3000 zł
PŁATNOŚĆ SEMESTRALNA 2 x 2200 zł 2 x 1700 zł
PŁATNOŚĆ MIESIĘCZNA (10) 10 x 500 zł 10 x 400 zł
PŁATNOŚĆ MIESIĘCZNA (12) 12 x 445 zł 12 x 365 zł