Apply onlineVisit UEHSFind your perfect fitted studies
Visit UEHSFind your perfect fitted studies
 

Szanowni Państwo!
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 27 maja 2020 roku biura jednostek administracyjnych Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie wznawiają działalność w zakresie stacjonarnej obsługi interesantów.
Nie mniej jednak z uwagi na obowiązujący stan epidemii oraz zgodnie z wszelkimi zaleceniami dotyczącymi prowadzenia działań na rzecz przeciwdziałania, zapobiegania i zwalczania COVID-19 rekomendujemy dalsze korzystanie z możliwości załatwienia wszelkich spraw drogą telefoniczną lub e-mailową. Uczelnia wprowadziła szereg udogodnień i procedur pozwalających załatwić większość spraw w trybie zdalnym bez konieczności pojawiania się w siedzibie uczelni.

W przypadku konieczności załatwienia danej sprawy osobiście należy obowiązkowo skontaktować się telefonicznie z jednostką odpowiedzialną za daną sprawę celem ustalenia terminu wizyty. Numery telefonów podane są poniżej

W budynku uczelni obowiązują także zasady reżimu sanitarnego:

  • po wejściu do budynku należy dokładnie zdezynfekować dłonie lub założyć rękawiczki, następnie należy wpisać się do ewidencji interesariuszy zewnętrznych dostępnej
    w recepcji głównej kampusu na parterze;

  • pracownik recepcji ma prawo prosić o podanie informacji dotyczących celu wizyty na terenie uczelni;

  • na terenie budynku każdy interesariusz zewnętrzny zobowiązany jest do zakrywania nosa i ust;

  • z jednej windy jednocześnie korzystać mogą maksymalnie dwie osoby, przy czym zwraca się uwagę, aby stały one od siebie w maksymalnie dalekiej odległości

  • interesariusz zewnętrzny może poruszać się wyłącznie po wyznaczonych piętrach, tj. parter oraz piętro 6;

  • przed wejściem do biura danej jednostki administracyjnej należy ponownie zdezynfekować dłonie

  • do biura danej jednostki administracyjnej można wejść tylko na wyraźne zaproszenie przez pracownika;

  • w Biurze Obsługi Studenta jednocześnie mogą być obsługiwane maksymalnie trzy osoby;

  • odbiór legitymacji studenckich możliwy będzie w specjalnie przygotowanym stanowisku w Bibliotece AEH (parter)

Przypominamy także, iż zgodnie z komunikatem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
z dnia 19 maja 2020 roku w okresie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu legitymacje studenckie, doktoranckie i legitymacje służbowe nauczycieli akademickich są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności. Przepis ten ma zastosowanie również do legitymacji, które utraciły ważność w okresie 30 dni poprzedzających ograniczenie lub zawieszenie funkcjonowania uczelni. Jednocześnie informujemy, że wznowienie działalności w zakresie stacjonarnej obsługi studentów nie oznacza zakończenia okresu ograniczonego funkcjonowania uczelni.

Poniżej przekazujemy Państwu dane kontaktowe do poszczególnych biur jednostek administracyjnych. Zaznaczamy, iż przed wizytą w siedzibie uczelni należy skontaktować się z właściwą dla danej sprawy jednostką celem ustalenia terminu załatwienia sprawy:

Biuro Rektora
tel. 22 536 54 11

Biuro Obsługi Studenta
tel. 22 536 54 21

Kasa/Dział Dokumentacji
tel. 22 536 54 38

Dział Rekrutacji
tel. +48 736 150 285

Dział Windykacyjny
tel. 22 536 54 47 (w godz. 13:00-15:00)

Księgowość
tel. 22 536 54 70

Kwestura
tel. 22 536 54 06

Dział Projektów Europejskich
„Vizja przyszłości” tel. 603 346 785 e-mail: vizjaprzyszlosci@vizja.pl

„Uczelnia bliżej biznesu – Kompleksowy Program Rozwoju Wyższej Szkoły Finansów
i Zarządzania w Warszawie” e-mail: uczelniablizejbiznesu@vizja.pl

„Akademia Demokracji” e-mil: mlodylider@vizja.pl

Biuro Programu Erasmus
e-mail: erasmus@vizjapl

Kolegium Kształcenia Podyplomowego

Tel. 22 536 54 18

Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami

tel. 22 536 54 17

Projekt: „Uczelnia na medal” tel. 603 870 006

Prosimy o przestrzeganie wszystkich zasad reżimu sanitarnego obowiązujących na terenie kampusu Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. Informujemy, iż Uczelnia zastrzega sobie prawo do poproszenia danej osoby o opuszczenie budynku w przypadku nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa. Celem wszystkich wprowadzonych przez nas obostrzeń jest zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim osobom przebywającym na terenie budynku – zarówno studentom, jak i pracownikom i pozostałym interesariuszom zewnętrznym.

Skip to content