Zapisz sięOdwiedź nasDopasuj studia do siebie
Odwiedź nasDopasuj studia do siebie
 
Połącz się z tłumaczem języka migowegoPołącz się z tłumaczem języka migowego

Jadwiga Ford

Założycielka i CEO w Ford Professional & Personal Development Ltd., firmy specjalizującej się w doradztwie psychologicznym i psychoterapii indywidualnej oraz we wsparciu zdrowia psychicznego dla korporacji biznesowych. Jako certyfikowany międzynarodowy executive coach, wspiera również swoich polskich i międzynarodowych klientów w zakresie executive coachingu, mentoringu i szkoleń z zarządzania i umiejętności menedżerskich, a także kompetencji emocjonalnych i społecznych.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe w marketingu i zarządzaniu na wyższych stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach, w tym Unilever, Reckitt Benckiser, Johnson & Johnson, Lagardere Group. Odpowiadała za zarządzanie P+L i rozwój lokalnych i międzynarodowych marek (Lipton Tea, Kellogg’s, o.b., Calgonit, Calgon, Carefree, Radio ZET) oraz projekty R&D na rynku polskim i CEE. Pełniła jedną z kluczowych ról kierowniczych i koordynacyjnych w procesie restrukturyzacji organizacyjnej i akwizycji w Eurozet (Grupa Lagardere). W 2009 roku uzyskała certyfikat Certified Professional Co-Active Coach (CPCC) w Coach Training Institute (CTI), USA – wiodącej organizacji coachingu koaktywnego w USA. Jest członkiem International Coach Federation (ICF). Ma ponad 1000 godzin doświadczenia w coachingu menedżerskim i życiowym, z menedżerami wyższego i najwyższego szczebla, a także z osobami poszukującymi swojej zawodowej ścieżki.

Jadwiga Ford jest jednym z dwóch trenerów w Polsce, którzy zostali upoważnieni przez Paul Ekman International do prowadzenia szkoleń Paul Ekman. ‌

Pani Jadwiga ukończyła studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na Wydziale Handlu Zagranicznego (specjalizacja menedżerska i marketing międzynarodowy) oraz studia doktoranckie w zakresie nauk o zarządzaniu w SGH. Jest absolwentką studiów magisterskich w zakresie psychologii klinicznej i psychologii zdrowia oraz psychologii zmiany i modyfikacji zachowań. Na przestrzeni lat ukończyła kilka profesjonalnych szkoleń z zakresu marketingu, praktycznego doświadczenia biznesowego i komunikacji (m.in. w London Business School). ‌

W ciągu ostatnich trzech lat koncentrowała się na rozwoju swojej działalności ukierunkowanej na zdrowie psychiczne oraz rozwój zawodowy i osobisty, wspierając ludzi na ich drodze do zrównoważonego i spełnionego życia poprzez doradztwo psychologiczne i psychoterapię dla nastolatków, dorosłych oraz par.

Opis warsztatów ‌

14 maja 2024 r. Pani Jadwiga Ford przeprowadziła inspirujące warsztaty dla studentów psychologii i zarządzania. Podczas zajęć studenci poznali tajniki psychologii reklamy oraz przeanalizowali, jakie techniki są wykorzystywane w tworzeniu przekazów, aby wpływać na nasze świadome i nieświadome pragnienia i potrzeby. Uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się, jakie teorie psychologiczne kryją się za naszymi zachowaniami konsumenckimi, jak reklama wpływa na nasze wybory i jak poprawić naszą zdolność do analizowania reklam z perspektywy psychologicznej. Odbyli także podróż w głąb ludzkiej psychiki, odkrywając sekrety i strategie stosowane przez reklamodawców na całym świecie. ‌

Warsztaty były fantastyczną okazją do zanurzenia się w świecie reklamy, która jest nie tylko kreatywną formą komunikacji, ale także potężnym narzędziem kształtującym nasze preferencje i postrzeganie świata, ale też wpływającym na nasze decyzje.

Przejdź do treści