Zapisz sięOdwiedź nasDopasuj studia do siebie
Odwiedź nasDopasuj studia do siebie
 

Marketing i reklama

Kierunek studiów:
Zarządzanie
Rodzaj:
studia I stopnia
Kierunek studiów:
Czas trwania:
3 lata (6 semestrów)
Uzyskany tytuł:
licencjat
Język studiów:
polski | angielski
https://vizja.pl/specjalizacja/marketing-w-przedsiebiorstwie/|https://vizja.pl/en|marketing-w-przedsiebiorstwie
polskiPrzejdź do angielskiej wersji strony specjalności Marketing i reklama

Dlaczego
warto wybrać te studia?

Myślisz o założeniu własnej firmy, którą chcesz z sukcesem rozwijać? Ciekawią Cię nowoczesne narzędzia i techniki sprzedaży, które wpływają na decyzje zakupowe klientów? A może interesujesz się reklamą i promocją produktów oraz usług i widzisz się w przyszłości na stanowisku dyrektora marketingu, pracującego dla znanych marek i firm? Marketing i reklama na kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie VIZJA to idealne studia dla osób, którym zależy na zdobyciu wiedzy niezbędnej do zarządzania strategią marketingową oraz działaniami, które skutecznie trafiają do klientów, poprawiają jakość biznesu i w efekcie przekładają się na sukces finansowy przedsiębiorstwa.

W toku tych studiów zyskasz gruntowną wiedzę z obszaru zarządzania, a także poznasz kluczowe zagadnienia z zakresu planowania i realizacji działań marketingowych, obejmujących m.in. planowanie budżetu, analizę badań marketingowych, strategie promocji czy podstawy reklamy. Poznasz też narzędzia i wykształcisz umiejętności niezbędne przyszłym menedżerom – a to wszystko pod okiem znakomitej kadry wykładowców na Uniwersytecie VIZJA z wieloletnim doświadczeniem dydaktycznym i praktycznym. Jeśli natomiast po uzyskaniu licencjatu zechcesz kontynuować kształcenie na kierunku Zarządzanie, możesz poszerzać wiedzę kierunkową na oferowanych przez uczelnię studiach II stopnia – zobacz np.: Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem na Uniwersytecie VIZJA.

Zarządzanie: Marketing i reklama
– co możesz robić po tych studiach?

Marketing w przedsiębiorstwie

Jako absolwent tych studiów możesz rozwijać karierę zawodową:

  • w działach marketingu i promocji w firmach o różnym profilu – od lokalnych przedsiębiorstw po międzynarodowe korporacje;
  • w biurach marketingowych instytucji publicznych i niepublicznych np. urzędów, fundacji czy uczelni wyższych;
  • w agencjach marketingowych i reklamowych;
  • jako niezależny doradca ds. zarządzania marką, analityki marketingowej, zarządzania strategią promocyjną etc.;
  • jako samodzielny przedsiębiorca, który świadomie buduje i realizuje strategię rozwoju swojego biznesu.

Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:

Myślisz o profesjonalnej karierze menedżerskiej.

Jesteś osobą kreatywną i masz zmysł analityczny.

Lubisz wyzwania, a planowanie to Twoja mocna strona.

Marketing w przedsiębiorstwie
Marketing w przedsiębiorstwie
Marketing w przedsiębiorstwie

Program i struktura studiów

Studia pierwszego stopnia
(licencjackie)

Mają wartość
180 punktów ECTS
(European Credit Transfer and Accumulation System)
Trwają
3 lata (6 semestrów)
Kończą się uzyskaniem tytułu zawodowego
licencjata 

Program studiów obejmuje zagadnienia z zakresu nauk o zarządzaniu i dyscyplin pokrewnych, dotyczące istoty, prawidłowości i problemów funkcjonowania przedsiębiorstw oraz innych organizacji.

PIERWSZY ROK STUDIÓW

Na pierwszym roku studiów dominują przedmioty, które, niezależnie od wybranego kierunku studiów, poszerzają horyzonty myślenia oraz pozwalają na rozumienie pojęć i podstawowych zagadnień z danej dziedziny nauki. Efektem tego jest zyskanie wiedzy i umiejętności, które ułatwią Ci w przyszłości odnalezienie się w różnych zawodach oraz przygotowanie się do podejmowania projektów o charakterze interdyscyplinarnym (co obecnie jest szczególnie ważne i cenione na rynku pracy). Od drugiego semestru zajęcia coraz bardziej szczegółowo wprowadzają treści specyficzne dla wybranego kierunku studiów.

SEMESTR PIERWSZY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Wstęp do nauki o państwie i prawie 5 W 30/24
Wprowadzenie do psychologii 5 W 30/24
Teoria organizacji i zarządzania 5 W 30/24
Podstawy ekonomii 5 W 30/24
Podstawy komunikacji społecznej 4 W 30/16
Umiejętności akademickie 1 W 15/8
Wprowadzenie do filozofii 5 W 35/20
BHP 0 W 8/4
SEMESTR DRUGI
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Metodologia badań w naukach społecznych 4 W 30/16
Zarządzanie projektami 3 W 30/16
Podstawy finansów prywatnych i publicznych 4 W 30/24
Podstawy prawa gospodarczego 2 W 30/16
Podstawy rachunkowości 5 W, Ć 60/40
Metody ilościowe – statystyka 5 W, Ć 60/40
Zarządzanie organizacjami 4 W 30/24
Podstawy arkusza kalkulacyjnego 1 LAB 15/8
Język obcy 2 LEKT 30/16
Zajęcia sportowo-rekreacyjne 0 Ć 30/0

DRUGI ROK STUDIÓW

W drugim roku kształcenia wprowadzane są do programu przedmioty skoncentrowane na wybranym kierunku studiów. Pozwalają one na pogłębienie wiedzy i nabycie kompetencji niezbędnych do rozumienia oraz praktycznego wykorzystania wiedzy z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości w różnych sferach działalności gospodarczej.

SEMESTR TRZECI
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Zarządzanie kapitałem ludzkim 5 W, Ć 60/40
Finanse przedsiębiorstwa 7 W, Ć 60/40
Mikroekonomia 6 W, Ć 60/40
Podstawy marketingu 4 W 30/24
Zachowania organizacyjne 3 W 30/24
Zarządzanie wiedzą 3 W 30/16
Język obcy 2 LEKT 30/16
Zajęcia sportowo-rekreacyjne 0 Ć 30/0
SEMESTR CZWARTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa 6 W, Ć 60/40
Badania marketingowe 5 W, Ć 60/40
Makroekonomia 4 W 30/24
Podstawy public relations 4 W 30/16
Zarządzanie zmianą 3 W 30/16
Zarządzanie jakością 3 W 30/16
Zarządzanie ryzykiem 3 W 30/16
Język obcy 2 LEKT 30/16

TRZECI ROK STUDIÓW

Na trzecim roku studiów znajdziesz przedmioty z zakresu specjalności Marketing i reklama, aby zdobyć specjalistyczne przygotowanie w tym zakresie.

SEMESTR PIĄTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy 3 LEKT 30/16
Metodyka przygotowania projektu 3 K 30/16
Szkoła praktyków biznesu 1 3 K 30/16
Informatyka w zarządzaniu 4 K 30/16
Podstawy reklamy 5 W, Ć 60/40
Podstawy negocjacji i mediacji 5 W, Ć 60/40
Controlling operacyjny 4 K 45/24
Zarządzanie marką 4 K 45/24
SEMESTR SZÓSTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Szkoła praktyków biznesu 2 2 K 24/16
Finanse zrównoważonego rozwoju / Globalizacja gospodarki (do wyboru) 3 W 30/16
Projekt społeczny 7 K 30/24
Marketing w handlu i usługach 5 W, Ć 60/40
Strategie konkurencji 5 W, Ć 60/40
Psychologia reklamy 4 K 45/24
Zachowania konsumentów 4 K 45/24

Treść programu studiów może ulegać zmianom, wynikającym z działań na rzecz doskonalenia jakości kształcenia oraz dostosowania oferty dydaktycznej do bieżących wyzwań rynku pracy. Każda zmiana jest zatwierdzana przez Senat Uczelni i wprowadzana z myślą o jak najlepszym przygotowaniu studentów do ich przyszłej kariery.

Opłaty za studia

Elastyczne płatności dla Twojej wygody

Na Uniwersytecie VIZJA to Ty decydujesz, jak chcesz zaplanować wydatki na studia! Czesne możesz opłacić jednorazowo za cały rok, za każdy semestr albo rozłożyć na raty: 10-miesięczne lub 12-miesięczne.

promocje

Wysokość czesnego (rok akademicki 2025/2026)

Tryb niestacjonarny
Rok studiów Rocznie Semestralnie 10 rat 12 rat
I 8400 zł 4200 zł 895 zł 756 zł
II 8800 zł 4400 zł 937 zł 792 zł
III 9200 zł 4600 zł 980 zł 828 zł
Tryb stacjonarny
Rok studiów Rocznie Semestralnie 10 rat 12 rat
I 8400 zł 4200 zł 895 zł 756 zł
II 8800 zł 4400 zł 937 zł 792 zł
III 9200 zł 4600 zł 980 zł 828 zł

Stypendia - to prostsze niż myślisz

stypendia

Studiując na Uniwersytecie VIZJA możesz skorzystać z szerokiej oferty wsparcia materialnego ze środków budżetu państwa i funduszy europejskich, a także skorzystać ze specjalnych zniżek w ramach programu rabatowego.

Większość wniosków o przyznanie stypendium możesz złożyć szybko i prosto poprzez swoje konto online.

Przejdź do treści