Marzysz o tym, aby zostać influencerem, youtuberem, tiktokerem, podcasterem? A może myślisz o karierze i wysokich stanowiskach związanych z rozwojem firm i marek w agencjach czy domach mediowych? Uwierz, że możesz odnieść sukces w social mediach, łącząc swoją pasję do mediów społecznościowych z profesjonalnym wykształceniem w tym kierunku! Chciałbyś wiedzieć, jak tworzyć biznes i zarabiać duże pieniądze na mediach społecznościowych i jak zarządzać w nich wizerunkiem marki, firmy albo organizacji? A może planujesz założyć własną agencję social media? Jeśli tak – wyjątkowe studia na kierunku media społecznościowe i marketing cyfrowy w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie to rozwiązanie idealne dla Ciebie! Nauczymy Cię trzech umiejętności kluczowych dla osiągnięcia sukcesu w branży social media:
– jak zbudować markę, kreować atrakcyjny content i rozwijać strategię mediów społecznościowych;
– jak liczyć finanse, jak nimi zarządzać i jak zaplanować od strony ekonomicznej biznes mediów społecznościowych;
– jak na tym wszystkim dobrze zarabiać!
Studia na kierunku media społecznościowe i marketing cyfrowy w AEH to przede wszystkim inspirujące zajęcia praktyczne, które umożliwią Ci poznanie od środka biznesu, zasad kreacji marki i wizerunku oraz promocji swojej działalności w social mediach. Będziesz uczestniczyć m.in. w pasjonujących warsztatach, laboratoriach, ćwiczeniach i wykładach prowadzonych przez najlepszych profesjonalistów, w tym praktyków: pracowników agencji marketingowych, specjalistów od PR, a także twórców znanych z mediów społecznościowych, którzy podzielą się z Tobą swoją sprawdzoną wiedzą, jak odnieść sukces w social mediach.
Co ważne, to jedyne takie studia z obszaru mediów społecznościowych, na których posiądziesz niezbędną wiedzę ekonomiczną i z zakresu finansów, potrzebną Ci po to, byś samodzielnie rozumiał i kreował modele biznesowe, które przecież stoją za każdym sukcesem odniesionym w mediach społecznościowych. Dodatkowo nauczysz się korzystania z systemów analitycznych, metod researchu, e-commerce, influencer marketingu, kreowania marki osobistej i firmowej – a więc wszystkich narzędzi, dzięki którym to Ty będziesz decydował i oddziaływał na to, jak rozwijają się Twoje lub firmowe media społecznościowe.
Zobacz więcej na: www.somemarketing.pl
Po studiach na kierunku media społecznościowe i marketing cyfrowy w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej nie będziesz pracować… będziesz zarabiać na swoich pasjach i zainteresowaniach! Zadbaliśmy o to, by program studiów opierał się na aktualnej wiedzy i rozwoju kompetencji, które umożliwią Ci świadome i efektywne prowadzenie własnej działalności kreatywno-biznesowej w Internecie bądź rozwijanie kariery w działach i agencjach marketingowych oraz PR.
W trakcie studiów nauczysz się wszystkiego, co pomoże Ci zostać:
Jesteś osobą kreatywną, dynamiczną i otwartą na nowe wyzwania oraz technologie.
Szukasz praktycznych, nowoczesnych i zarazem fascynujących studiów, które pomogą Ci spełnić marzenia o sukcesie jako influencer, podcaster, youtuber, tiktoker lub inny twórca internetowy.
Zależy Ci na zdobyciu praktycznych umiejętności i wiedzy od najlepszych specjalistów w branży.
Studia I stopnia na kierunku media społecznościowe oraz marketing cyfrowy, oferowane przez Akademię Ekonomiczno-Humanistyczną w Warszawie, dedykowane są osobom, które wiążą swój rozwój i przyszłość zawodową z profesjonalną działalnością w mediach społecznościowych i e-commerce. Studenci w toku kształcenia nabywają praktyczne umiejętności z zakresu kreacji i autopromocji w Internecie, a także wszechstronnych działań biznesowych i marketingowych, uwzględniających planowanie i analizę efektów w tym obszarze. Studia kończą się uzyskaniem tytułu licencjata na podstawie autorskiego projektu społecznego z zakresu mediów, który zastępuje obowiązek napisania tradycyjnej pracy licencjackiej.
Już od pierwszego roku studenci uczestniczą w różnorodnych zajęciach praktycznych, których celem jest rozwijanie umiejętności ekonomicznych, kreatywnych i marketingowych. Na tym etapie ( w 1. semestrze) przewidziano też przedmioty ogólne, które na każdym kierunku studiów są niezbędne do uzyskania wyższego wykształcenia i zrozumienia dalszych zagadnień kierunkowych.
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Umiejętności akademickie | 1 | 15/8 |
Podstawy komunikacji społecznej | 4 | 30/16 |
Wprowadzenie do psychologii | 5 | 30/24 |
Podstawy ekonomii | 5 | 30/24 |
Autoprezentacja i autokreacja w mediach społecznościowych | 5 | 30/16 |
Teoria organizacji i zarządzania / Wstęp do nauki o państwie i prawie (do wyboru) | 5 | 30/24 |
Wprowadzenie do filozofii / Antropologia (do wyboru) | 5 | 30/16 |
BHP | 0 | 8/8 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Omnichannel marketing | 4 | 30/16 |
Creative writing & copywriting | 4 | 30/16 |
Budowanie strategii social media | 5 | 60/32 |
Tworzenie podcastów | 5 | 60/32 |
Metody i techniki researchu | 5 | 30/16 |
Podstawy rachunkowości / Podstawy finansów prywatnych i publicznych (do wyboru) | 5 | 30/24 |
Język obcy | 2 | 30/16 |
Zajęcia sportowo-rekreacyjne | 0 | 30/0 |
Na drugim roku kontynuowane są zagadnienia związane z praktyką profesjonalnej działalności w mediach społecznościowych. Obok kolejnych zajęć rozwijających talenty twórcze i portfolio, studenci poznają też narzędzia do analityki biznesowej i strategicznej mediów społecznościowych, tworzenia kampanii w social mediach czy montażu materiałów audio i video. Program uwzględnia też niezbędne zagadnienia prawne i ekonomiczne związane z działalnością twórczą oraz marketingiem cyfrowym.
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Budowanie marki osobistej | 4 | 30/16 |
Budowanie firmy w branży medialnej | 4 | 30/16 |
Praca z kamerą i montaż video | 5 | 60/32 |
Kontakty z mediami | 3 | 30/16 |
Prawo prasowe, mediów i własności intelektualnej | 4 | 45/24 |
Mikroekonomia | 4 | 30/24 |
Rachunkowość finansowa / Finanse przedsiębiorstwa (do wyboru) | 4 | 30/24 |
Język obcy | 2 | 30/16 |
Zajęcia sportowo-rekreacyjne | 0 | 30/0 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Design thinking - trening twórczości | 4 | 30/16 |
Kampanie reklamowe w marketingu cyfrowym | 4 | 60/32 |
Narzędzia analityczne mediów społecznościowych | 4 | 60/32 |
Influencer marketing | 4 | 60/32 |
Tworzenie scenariuszy | 3 | 30/16 |
Emisja głosu / Retoryka i erystyka w mediach społecznościowych (do wyboru) | 3 | 30/16 |
Pozycjonowanie stron (SEO) / Tworzenie stron internetowych (do wyboru) | 3 | 30/16 |
Makroekonomia | 3 | 30/24 |
Język obcy | 2 | 30/16 |
Ostatni rok studiów poświęcony jest utrwalaniu i wykorzystywaniu w praktyce zdobytej wiedzy oraz nabywaniu kolejnych umiejętności praktycznych. Na tym etapie studenci odbędą też praktyki zawodowe oraz przygotują swój projekt społeczny z zakresu mediów społecznościowych i marketingu cyfrowego.
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Algorytmy mediów społecznościowych | 3 | 60/32 |
Podstawy grafiki komputerowej / Fotografia medialna i postprodukacja (do wyboru) | 3 | 30/16 |
Briefing | 2 | 30/16 |
Ekonomia behawioralna / E-commerce (do wyboru) | 3 | 30/16 |
Praktyka zawodowa | 14 | 360/360 |
Metodyka przygotowania projektu | 2 | 30/16 |
Język obcy | 3 | 30/16 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Trendhunting & forecasting w mediach społecznościowych | 3 | 30/16 |
Etyka w mediach społecznościowych | 2 | 30/16 |
Social selling | 3 | 60/32 |
Zarządzanie kryzysem wizerunkowym | 2 | 30/16 |
PR w mediach społecznościowych | 3 | 60/32 |
Praktyka zawodowa | 14 | 360/360 |
Projekt społeczny | 3 | 30/16 |
W AEH to Ty decydujesz, jak chcesz zaplanować wydatki na studia! Czesne możesz opłacić jednorazowo za cały rok, za każdy semestr albo rozłożyć na raty: 10-miesięczne lub 12-miesięczne.
Rok studiów | Rocznie | Semestralnie | 10 rat | 12 rat |
I | 10400 zł | 5200 zł | 1050 zł | 879 zł |
II | 10800 zł | 5400 zł | 1090 zł | 912 zł |
III | 11200 zł | 5600 zł | 1130 zł | 945 zł |
Rok studiów | Rocznie | Semestralnie | 10 rat | 12 rat |
I | 10400 zł | 5200 zł | 1050 zł | 879 zł |
II | 10800 zł | 5400 zł | 1090 zł | 912 zł |
III | 11200 zł | 5600 zł | 1130 zł | 945 zł |
Studiując w AEH możesz skorzystać z szerokiej oferty wsparcia materialnego ze środków budżetu państwa i funduszy europejskich, a także skorzystać ze specjalnych zniżek w ramach programu rabatowego AEH.
Większość wniosków o przyznanie stypendium możesz złożyć szybko i prosto poprzez swoje konto online.
O stypendium naukowe może ubiegać się każdy student, który uzyskał w danym roku akademickim średnią ocen nie niższą niż 4,5.
W roku akademickim 2022/2023 Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie przyznała ok. 350 Stypendiów Rektora w wysokości od 525 zł/miesiąc do 1025 zł/miesiąc w zależności od wysokości uzyskanej średniej lub posiadanych osiągnięć. Za wysokie osiągnięcia sportowe, artystyczne lub naukowe Komisja Stypendialna przyznała stypendia w wysokości 600 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium rektora dostępne są w systemie studenckim MojeAEH.
Stypendium sportowe może otrzymać student, który wyróżnia się osiągnięciami sportowymi we współzawodnictwie co najmniej na poziomie krajowym. Dodatkowo naszych uczelnianych sportowców chętnie angażujemy w dodatkowe programy wsparcia – np. Narodową Reprezentację Akademicką.
Młodzi sportowcy mogą liczyć na wsparcie finansowe w wysokości 600 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium sportowe dostępne są w systemie studenckim MojeAEH.
Stypendium socjalne może otrzymać student, który znajduje się w trudnej sytuacji materialnej. W roku akademickim 2022/2023 wysokość dochodu na osobę w rodzinie studenta uprawniająca do otrzymania stypendium ustalona została na kwotę nie wyższą niż 1294,40 zł.
W zależności od miesięcznego dochodu netto na jednego członka rodziny studenta przyznano stypendia w wysokości od 1275 zł/miesiąc do 2025 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium socjalne dostępne są w systemie studenckim MojeAEH.
Stypendium dla osób niepełnosprawnych może otrzymać student, który posiada orzeczenie o niepełnosprawności, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, orzeczenie lekarza orzecznika ZUS, orzeczenie o zaliczeniu do grupy inwalidzkiej lub orzeczenie o stałej lub długotrwałej niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym.
W roku akademickim 2022/2023 w zależności od stopnia niepełnosprawności przyznano ok. 150 stypendiów dla osób niepełnosprawnych w wysokości od 1275 zł/miesiąc do 1575 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium dla osób niepełnosprawnych dostępne są w systemie studenckim MojeAEH.
Zapomoga stanowi formę doraźnej pomocy finansowej. Ubiegać się o nią może każdy student, który znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji życiowej wynikającej ze zdarzeń losowych, na które student nie miał wpływu.
Zapomoga może zostać przyznana dwa razy w ciągu jednego roku akademickiego, przy czym nie przyznaje się zapomogi dwukrotnie z tytułu tego samego zdarzenia losowego. Wyjątek stanowią trudne sytuacje życiowe powstałe na skutek pandemii COVID-19.
W 2021 roku przyznaliśmy 40 zapomóg na łączną kwotę 197 200,00 zł. Zapomogi, w zależności od sytuacji studenta, wypłacane były w wysokości od 3000 zł do 5000 zł jednorazowo.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o zapomogę dostępne są w systemie studenckim MojeAEH.
Rok akademicki 2022/2023
355 stypendiów Rektora
179 stypendiów socjalnych
181 stypendiów dla osób niepełnosprawnych
Rok 2019/2020 wydaliśmy na stypendia 1 890 289,35 zł
Rok 2020/2021 wydaliśmy na stypendia 2 911 662,50 zł
Rok 2021/2022 wydaliśmy na stypendia 4 158 177 zł
Rok 2022/2023 wydaliśmy na stypendia 7 829 950 zł
Stypendium Rektora – najwyższa średnia: 5,44