Zapisz sięOdwiedź nasDopasuj studia do siebie
Odwiedź nasDopasuj studia do siebie
 
Połącz się z tłumaczem języka migowegoPołącz się z tłumaczem języka migowego

Media społecznościowe i marketing cyfrowy

Rodzaj:
studia I stopnia
Czas trwania:
3 lata (6 semestrów)
Tryb studiów:
stacjonarny | niestacjonarny
Ten program jest również dostępny online
Uzyskany tytuł:
licencjat
Język studiów:
polski | angielski
https://vizja.pl/specjalizacja/media-spolecznosciowe-i-marketing-cyfrowy/|https://vizja.pl/en|media-spolecznosciowe-i-marketing-cyfrowy
polskiangielski

Nauczymy Cię, jak odnieść sukces jako:

  • Dyrektor kreatywny
  • Dyrektor ds. marketingu
  • Dyrektor marketingu cyfrowego
  • Kierownik ds. content marketingu
  • Social media manager
  • Specjalista ds. marketingu
  • Kierownik marketingu cyfrowego
  • Kierownik ds. social media
INFLUENCER
  • 255000
    followersów
  • 84525
    subskrybentów
  • 1250000
    wyświetleń
  • 91941
    odtworzeń

Dlaczego warto wybrać te studia?

Marzysz o tym, aby zostać influencerem, youtuberem, tiktokerem, podcasterem? A może myślisz o karierze i wysokich stanowiskach związanych z rozwojem firm i marek w agencjach czy domach mediowych? Uwierz, że możesz odnieść sukces w social mediach, łącząc swoją pasję do mediów społecznościowych z profesjonalnym wykształceniem w tym kierunku! Chciałbyś wiedzieć, jak tworzyć biznes i zarabiać duże pieniądze na mediach społecznościowych i jak zarządzać w nich wizerunkiem marki, firmy albo organizacji? A może planujesz założyć własną agencję social media? Jeśli tak – wyjątkowe studia na kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie to rozwiązanie idealne dla Ciebie! Nauczymy Cię trzech umiejętności kluczowych dla osiągnięcia sukcesu w branży social media:

– jak zbudować markę, kreować atrakcyjny content i rozwijać strategię mediów społecznościowych;

– jak liczyć finanse, jak nimi zarządzać i jak zaplanować od strony ekonomicznej biznes mediów społecznościowych;

– jak na tym wszystkim dobrze zarabiać!

Studia na kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy w AEH to przede wszystkim inspirujące zajęcia praktyczne, które umożliwią Ci poznanie od środka biznesu, zasad kreacji marki i wizerunku oraz promocji swojej działalności w social mediach. Będziesz uczestniczyć m.in. w  pasjonujących warsztatach, laboratoriach, ćwiczeniach i wykładach prowadzonych przez najlepszych profesjonalistów, w tym praktyków: pracowników agencji marketingowych, specjalistów od PR, a także twórców znanych z mediów społecznościowych, którzy podzielą się z Tobą swoją sprawdzoną wiedzą, jak odnieść sukces w social mediach.

Co ważne, to jedyne takie studia z obszaru mediów społecznościowych, na których posiądziesz niezbędną wiedzę ekonomiczną i z zakresu finansów, potrzebną Ci po to, byś samodzielnie rozumiał i kreował modele biznesowe, które przecież stoją za każdym sukcesem odniesionym w mediach społecznościowych. Dodatkowo nauczysz się korzystania z systemów analitycznych, metod researchu, e-commerce, influencer marketingu, kreowania marki osobistej i firmowej – a więc wszystkich narzędzi, dzięki którym to Ty będziesz decydował i oddziaływał na to, jak rozwijają się Twoje lub firmowe media społecznościowe.

Media społecznościowe i marketing cyfrowy – co nas wyróżnia?

  • Zdobędziesz unikalne wykształcenie, łączące umiejętności biznesowe  i kreatywne – co pozwoli Ci zmienić swoją pasję w dochodowy zawód.
  • Nauczymy Cię tworzyć przemyślane strategie kreatywnych i marketingowych działań w social mediach.
  • Pomożemy Ci rozwinąć umiejętność kreatywnego tworzenia, nagrywania, montowania oraz publikacji atrakcyjnego contentu do mediów społecznościowych.
  • Umożliwimy Ci poznanie influencerów, którzy podpowiedzą, jak pozyskiwać do współpracy firmy partnerskie i jak zawierać z nimi korzystne umowy, by efektywnie zarabiać na działalności w social mediach.
  • Już w czasie studiów zbudujesz portfolio i przygotujesz swój autorski projekt medialny.
  • Zbudujesz warsztat komunikacji, autoprezentacji i pracy z kamerą oraz głosem.

Media społecznościowe i marketing cyfrowy – co możesz robić po tych studiach?

Po studiach na kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej nie będziesz pracować… będziesz zarabiać na swoich pasjach i zainteresowaniach! Zadbaliśmy o to, by program studiów opierał się na aktualnej wiedzy i rozwoju kompetencji, które umożliwią Ci świadome i efektywne prowadzenie własnej działalności kreatywno-biznesowej w Internecie bądź rozwijanie kariery w działach i agencjach marketingowych oraz PR.

W trakcie studiów nauczysz się wszystkiego, co pomoże Ci zostać:

  • profesjonalnym twórcą internetowym, prowadzącym zintegrowaną działalność w przestrzeni różnych mediów społecznościowych;
  • mediaworkerem, który przygotowuje i promuje produkty i usługi za pośrednictwem mediów społecznościowych;
  • specjalistą ds. marketingu cyfrowego, social media menedżerem – bądź innym specjalistą w obszarze planowania strategii i zarządzania treścią w kanałach społecznościowych.

Partnerzy kierunku

Tigers sprawny.marketing Locatheart IPODO Natalia Parandyk DIMAQ

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

Jesteś osobą kreatywną, dynamiczną i otwartą na nowe wyzwania oraz technologie.

Szukasz praktycznych, nowoczesnych i zarazem fascynujących studiów, które pomogą Ci spełnić marzenia o sukcesie jako influencer, podcaster, youtuber, tiktoker lub inny twórca internetowy.

Zależy Ci na zdobyciu praktycznych umiejętności i wiedzy od najlepszych specjalistów w branży.

Program i struktura studiów

studia I stopnia

mają wartość
180 punktów ECTS
(European Credit Transfer and Accumulation System)
trwają
3 lata (6 semestrów)
kończą się uzyskaniem tytułu zawodowego
licencjata

Studia I stopnia na kierunku Media społecznościowe oraz marketing cyfrowy, oferowane przez Akademię Ekonomiczno-Humanistyczną w Warszawie, dedykowane są osobom, które wiążą swój rozwój i przyszłość zawodową z profesjonalną działalnością w mediach społecznościowych i e-commerce. Studenci w toku kształcenia nabywają praktyczne umiejętności z zakresu kreacji i autopromocji w Internecie, a także wszechstronnych działań biznesowych i marketingowych, uwzględniających planowanie i analizę efektów w tym obszarze. Studia kończą się uzyskaniem tytułu licencjata na podstawie autorskiego projektu społecznego z zakresu mediów, który zastępuje obowiązek napisania tradycyjnej pracy licencjackiej.

PIERWSZY ROK STUDIÓW

Już od pierwszego roku studenci uczestniczą w różnorodnych zajęciach praktycznych, których celem jest rozwijanie umiejętności ekonomicznych, kreatywnych i marketingowych. Na tym etapie ( w 1. semestrze) przewidziano też przedmioty ogólne, które na każdym kierunku studiów są niezbędne do uzyskania wyższego wykształcenia i zrozumienia dalszych zagadnień kierunkowych.

SEMESTR PIERWSZY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Umiejętności akademickie 2 W 15/8
Podstawy komunikacji społecznej 4 W 30/16
Wprowadzenie do psychologii 4 W 30/24
Podstawy ekonomii 5 W 30/24
Autoprezentacja i autokreacja w mediach społecznościowych 5 WAR 30/16
Teoria organizacji i zarządzania / Wstęp do nauki o państwie i prawie (do wyboru) 5 W 30/24
Wprowadzenie do filozofii / Antropologia (do wyboru) 5 W 30/16
BHP 0 W 8/8
SEMESTR DRUGI
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Omnichannel marketing 4 WAR 30/16
Creative writing & copywriting 4 WAR 30/16
Budowanie strategii social media 5 W, Ć 60/32
Tworzenie podcastów 5 LAB, WAR 60/32
Metody i techniki researchu 5 WAR 30/16
Podstawy rachunkowości / Podstawy finansów prywatnych i publicznych (do wyboru) 5 W 30/24
Język obcy 2 LEKT 30/16
Zajęcia sportowo-rekreacyjne 0 Ć 30/0

W – wykład, Ć – ćwiczenia, WAR – warsztaty, LAB – laboratorium, LEKT – lektorat, K – konwersatorium, PR – praktyki

DRUGI ROK STUDIÓW

Na drugim roku kontynuowane są zagadnienia związane z praktyką profesjonalnej działalności w mediach społecznościowych. Obok kolejnych zajęć rozwijających talenty twórcze i portfolio, studenci poznają też narzędzia do analityki biznesowej i strategicznej mediów społecznościowych, tworzenia kampanii w social mediach czy montażu materiałów audio i video. Program uwzględnia też niezbędne zagadnienia prawne i ekonomiczne związane z działalnością twórczą oraz marketingiem cyfrowym.

SEMESTR TRZECI
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Budowanie marki osobistej 4 WAR 30/16
Budowanie firmy w branży medialnej 4 WAR 30/16
Praca z kamerą i montaż video 5 LAB, WAR 60/32
Kontakty z mediami 3 W, Ć 30/16
Prawo prasowe, mediów i własności intelektualnej 4 W, Ć 45/24
Mikroekonomia 4 W 30/24
Rachunkowość finansowa / Finanse przedsiębiorstwa (do wyboru) 4 W 30/24
Język obcy 2 LEKT 30/16
Zajęcia sportowo-rekreacyjne 0 Ć 30/0
SEMESTR CZWARTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Design thinking - trening twórczości 4 WAR 30/16
Kampanie reklamowe w marketingu cyfrowym 4 W, Ć 60/32
Narzędzia analityczne mediów społecznościowych 4 W, Ć 60/32
Influencer marketing 4 Ć 30/16
Tworzenie scenariuszy 3 WAR 30/16
Emisja głosu / Retoryka i erystyka w mediach społecznościowych (do wyboru) 3 WAR 30/16
Pozycjonowanie stron (SEO) / Tworzenie stron internetowych (do wyboru) 3 LAB 30/16
Makroekonomia 3 W 30/24
Język obcy 2 LEKT 30/16

W – wykład, Ć – ćwiczenia, WAR – warsztaty, LAB – laboratorium, LEKT – lektorat, K – konwersatorium, PR – praktyki

TRZECI ROK STUDIÓW

Ostatni rok studiów poświęcony jest utrwalaniu i wykorzystywaniu w praktyce zdobytej wiedzy oraz nabywaniu kolejnych umiejętności praktycznych. Na tym etapie studenci odbędą też praktyki zawodowe  oraz przygotują swój projekt społeczny z zakresu mediów społecznościowych i marketingu cyfrowego.

SEMESTR PIĄTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Algorytmy mediów społecznościowych 3 W, Ć 60/32
Podstawy grafiki komputerowej / Fotografia medialna i postprodukacja (do wyboru) 3 LAB 30/16
Briefing 2 WAR 30/16
Ekonomia behawioralna / E-commerce (do wyboru) 3 K 30/16
Praktyka zawodowa 14 PR 360/360
Metodyka przygotowania projektu 2 K 30/16
Język obcy 3 LEKT 30/16
SEMESTR SZÓSTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Trendhunting & forecasting w mediach społecznościowych 3 W 30/16
Etyka w mediach społecznościowych 2 K 30/16
Social selling 3 W, Ć 60/32
Zarządzanie kryzysem wizerunkowym 2 K 30/16
PR w mediach społecznościowych 3 W, K 60/32
Praktyka zawodowa 14 PR 360/360
Projekt społeczny 3 K 30/16

W – wykład, Ć – ćwiczenia, WAR – warsztaty, LAB – laboratorium, LEKT – lektorat, K – konwersatorium, PR – praktyki

Opłaty za studia

Stałe czesne – elastyczne płatności

Wybierając studia w AEH zyskujesz pewność, że wysokość czesnego nie zmieni się przez cały okres trwania studiów. Czesne możesz opłacić jednorazowo za cały rok studiów lub rozłożyć na płatności semestralne, 10-miesięczne i 12-miesięczne. Dzięki temu możesz decydować, jak chcesz zaplanować swoje wydatki na studia.

promocje
Array
(
    [0] => Array
        (
            [title] => Tryb stacjonarny
            [price] => Array
                (
                    [per_year] => 9900
                    [per_semester] => 5200
                    [per_10] => 1050
                    [per_12] => 879
                )

        )

    [1] => Array
        (
            [title] => Tryb niestacjonarny
            [price] => Array
                (
                    [per_year] => 9700
                    [per_semester] => 5100
                    [per_10] => 1030
                    [per_12] => 862
                )

        )

)

Wysokość czesnego (rok akademicki 2023/2024)

Tryb stacjonarny
Rok studiów Rocznie Semestralnie 10 rat 12 rat
 
  9900 zł 5200 zł 1050 zł 879 zł
Tryb niestacjonarny
Rok studiów Rocznie Semestralnie 10 rat 12 rat
 
  9700 zł 5100 zł 1030 zł 862 zł
Zapłać z góry za 2 semestry - zaoszczędzisz 500 zł

Stypendia - to prostsze niż myślisz

stypendia

Studiując w AEH możesz skorzystać z szerokiej oferty wsparcia materialnego ze środków budżetu państwa i funduszy europejskich, a także skorzystać ze specjalnych zniżek w ramach programu rabatowego AEH.

Większość wniosków o przyznanie stypendium możesz złożyć szybko i prosto poprzez swoje konto online.

Stypendium naukowe

O stypendium naukowe może ubiegać się każdy student, który uzyskał w danym roku akademickim średnią ocen nie niższą niż 4,5.

W roku akademickim 2022/2023 Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie przyznała ok. 350 Stypendiów Rektora w wysokości od 525 zł/miesiąc do 1025 zł/miesiąc w zależności od wysokości uzyskanej średniej lub posiadanych osiągnięć. Za wysokie osiągnięcia sportowe, artystyczne lub naukowe Komisja Stypendialna przyznała stypendia w wysokości 600 zł/miesiąc.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium rektora dostępne są w systemie studenckim MojeAEH.

Stypendium sportowe

Stypendium sportowe może otrzymać student, który wyróżnia się osiągnięciami sportowymi we współzawodnictwie co najmniej na poziomie krajowym. Dodatkowo naszych uczelnianych sportowców chętnie angażujemy w dodatkowe programy wsparcia – np. Narodową Reprezentację Akademicką.

Młodzi sportowcy mogą liczyć na wsparcie finansowe w wysokości 600 zł/miesiąc.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium sportowe dostępne są w systemie studenckim MojeAEH.

Stypendium socjalne

Stypendium socjalne może otrzymać student, który znajduje się w trudnej sytuacji materialnej. W roku akademickim 2022/2023 wysokość dochodu na osobę w rodzinie studenta uprawniająca do otrzymania stypendium ustalona została na kwotę nie wyższą niż 1294,40 zł.

W zależności od miesięcznego dochodu netto na jednego członka rodziny studenta przyznano stypendia w wysokości od 1275 zł/miesiąc do 2025 zł/miesiąc.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium socjalne dostępne są w systemie studenckim MojeAEH.

Stypendium dla osób niepełnosprawnych

Stypendium dla osób niepełnosprawnych może otrzymać student, który posiada orzeczenie o niepełnosprawności, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, orzeczenie lekarza orzecznika ZUS, orzeczenie o zaliczeniu do grupy inwalidzkiej lub orzeczenie o stałej lub długotrwałej niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym.

W roku akademickim 2022/2023 w zależności od stopnia niepełnosprawności przyznano ok. 150 stypendiów dla osób niepełnosprawnych w wysokości od 1275 zł/miesiąc do 1575 zł/miesiąc.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium dla osób niepełnosprawnych dostępne są w systemie studenckim MojeAEH.

Zapomoga

Zapomoga stanowi formę doraźnej pomocy finansowej. Ubiegać się o nią może każdy student, który znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji życiowej wynikającej ze zdarzeń losowych, na które student nie miał wpływu.

Zapomoga może zostać przyznana dwa razy w ciągu jednego roku akademickiego, przy czym nie przyznaje się zapomogi dwukrotnie z tytułu tego samego zdarzenia losowego. Wyjątek stanowią trudne sytuacje życiowe powstałe na skutek pandemii COVID-19.

W 2021 roku przyznaliśmy 40 zapomóg na łączną kwotę 197 200,00 zł. Zapomogi, w zależności od sytuacji studenta, wypłacane były w wysokości od 3000 zł do 5000 zł jednorazowo.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o zapomogę dostępne są w systemie studenckim MojeAEH.

To nas wyróżnia

Rok akademicki 2022/2023
355 stypendiów Rektora
179 stypendiów socjalnych
181 stypendiów dla osób niepełnosprawnych

Rok 2019/2020 wydaliśmy na stypendia 1 890 289,35 zł
Rok 2020/2021 wydaliśmy na stypendia 2 911 662,50 zł 
Rok 2021/2022 wydaliśmy na stypendia 4 158 177 zł
Rok 2022/2023 wydaliśmy na stypendia 7 829 950 zł

Stypendium Rektora – najwyższa średnia: 5,44