Zapisz sięOdwiedź nasDopasuj studia do siebie
Odwiedź nasDopasuj studia do siebie
 

Marketingowe
zarządzanie przedsiębiorstwem

Kierunek studiów:
Zarządzanie
Rodzaj:
studia II stopnia
Kierunek studiów:
Czas trwania:
2 lata (4 semestry)
Uzyskany tytuł:
magister
Język studiów:
polski | angielski
https://vizja.pl/specjalizacja/marketingowe-zarzadzanie-przedsiebiorstwem/|https://vizja.pl/en|marketingowe-zarzadzanie-przedsiebiorstwem
polskiPrzejdź do angielskiej wersji strony specjalności Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Dlaczego
warto wybrać te studia?

Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem to koncepcja stosowana z sukcesem przez firmy na całym świecie. Jeśli chcesz rozwijać karierę menedżerską w tym obszarze lub efektywnie prowadzić własny biznes – te studia gruntownie Cię do tego przygotują!

W toku kształcenia zyskasz zaawansowaną wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania firmą, z uwzględnieniem różnych strategii i narzędzi – w tym także informatycznych – ale też nauczysz się ją wykorzystywać w praktyce, analizując potrzeby konsumentów oraz realia rynku.

Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem na kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie VIZJA to studia dedykowane osobom z dyplomem co najmniej licencjata, które chcą zdobyć lub poszerzyć umiejętności m.in. z zakresu analizy finansowej i rynkowej, negocjacji biznesowych, marketingu międzynarodowego, e-handlu czy zarządzania innowacjami. Znajomość zaawansowanych strategii oraz działań marketingowych podnoszących jakość i efektywność organizacji pozwoli absolwentom kierunku rozwijać działalność zawodową zarówno w strukturach korporacyjnych, jak i w roli prywatnego przedsiębiorcy w dowolnej branży.

Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem
- co możesz robić po tych studiach?

marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Po ukończeniu studiów będziesz dysponować wiedzą i umiejętnościami, które otworzą Ci drzwi do kariery m.in. w działach sprzedaży, analizy rynkowej, promocji czy planowania biznesowego, a także biurach marketingowych czy agencjach consultingowych, doradzających firmom w zakresie zarządzania marketingowego. Będziesz też przygotowany do świadomego i efektywnego zarządzania własną firmą w sektorze handlu czy usług.

Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:

Jesteś osobą kreatywną i otwartą na nowe idee.

Łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi i rozumiesz ich potrzeby.

Chcesz pracować w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się branży.

marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem
marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem
marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Program i struktura studiów

Studia drugiego stopnia
(magisterskie)

Mają wartość
120 punktów ECTS
(European Credit Transfer and Accumulation System)
Trwają
2 lata (4 semestry)
Kończą się uzyskaniem tytułu zawodowego
magistra

Model kształcenia jest skoncentrowany na przedmiotach kierunkowych oraz na przedmiotach z zakresu wybranej specjalności.

PIERWSZY ROK STUDIÓW

Pierwsze dwa semestry obejmują przedmioty kierunkowe, realizowane wspólnie dla wszystkich studentów danego kierunku studiów.

SEMESTR PIERWSZY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
METODY STATYSTYCZNE 7 W, Ć 60/40
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ 7 W, Ć 60/40
PUBLIC RELATIONS 3 W 30/16
KONCEPCJE ZARZĄDZANIA 4 W 30/24
KULTURA I ETYKA 5 W 30/16
PRAWO CYWILNE 4 W 30/24
BHP 0 W 8/8
SEMESTR DRUGI
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE 5 W, Ć 60/40
SZTUKA NEGOCJACJI 5 W, Ć 60/40
MARKETING MIĘDZYNARODOWY 5 W 30/24
PRAWO HANDLOWE 4 W 30/24
NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE PROCESAMI BIZNESOWYMI 4 W 30/16
Zaawansowane narzędzia informatyczne w biznesie 5 K 30/16
Język obcy 2 LEKT 30/16

DRUGI ROK STUDIÓW

Na drugim roku znajdziesz przedmioty z zakresu specjalności Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem, aby zdobyć specjalistyczne przygotowanie w tym zakresie.

SEMESTR TRZECI
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy 3 LEKT 30/16
Zarządzanie finansami osobistymi / Sztuczna inteligencja w zarządzaniu (do wyboru) 3 W 30/16
Metodyka zarządzania projektami 6 W, Ć 60/40
Marketing internetowy i handel elektroniczny 6 W, Ć 60/40
Zarządzanie marketingowe 4 K 30/16
Zarządzanie innowacjami 4 K 30/16
Seminarium dyplomowe 4 K 30/16
SEMESTR CZWARTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Zarządzanie nieruchomościami / Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (DO WYBORU) 3 W 30/16
Marketing na rynku przedsiębiorstw 5 K 30/24
Strategiczne zarządzanie marketingowe 5 K 30/24
Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją 5 K 30/24
Seminarium dyplomowe 12 K 30/16

Studia kończy egzamin dyplomowy z obroną pracy magisterskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra.

Treść programu studiów może ulegać zmianom, wynikającym z działań na rzecz doskonalenia jakości kształcenia oraz dostosowania oferty dydaktycznej do bieżących wyzwań rynku pracy. Każda zmiana jest zatwierdzana przez Senat Uczelni i wprowadzana z myślą o jak najlepszym przygotowaniu studentów do ich przyszłej kariery.

Opłaty za studia

Elastyczne płatności dla Twojej wygody

Na Uniwersytecie VIZJA to Ty decydujesz, jak chcesz zaplanować wydatki na studia! Czesne możesz opłacić jednorazowo za cały rok, za każdy semestr albo rozłożyć na raty: 10-miesięczne lub 12-miesięczne.

promocje

Wysokość czesnego (rok akademicki 2025/2026)

Tryb niestacjonarny
Rok studiów Rocznie Semestralnie 10 rat 12 rat
I 9000 zł 4500 zł 959 zł 810 zł
II 9400 zł 4700 zł 1001 zł 846 zł

Stypendia - to prostsze niż myślisz

stypendia

Studiując na Uniwersytecie VIZJA możesz skorzystać z szerokiej oferty wsparcia materialnego ze środków budżetu państwa i funduszy europejskich, a także skorzystać ze specjalnych zniżek w ramach programu rabatowego.

Większość wniosków o przyznanie stypendium możesz złożyć szybko i prosto poprzez swoje konto online.

Przejdź do treści