W związku z dynamicznym rozwojem Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami poszukujemy osoby do naszego zespołu, która będzie odpowiadała za koordynację poszczególnych zadań w ramach innowacyjnego projektu na rzecz rozwoju uczelni, zwiększenia jej dostępności i wpierania studentów oraz innych osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Jeśli jesteś osobą, która ma doświadczenie w realizacji projektów unijnych, potrafi współpracować w zespole i chce mieć realny wpływ na wdrażanie zmian w zakresie dostępności na uczelni – zapraszamy!
Obowiązki:
- planowanie i koordynacja głównych działań zgodnie z harmonogramem projektu. (Realizacja poszczególnych zadań w ramach głównych działań realizowana będzie przy wsparciu i zaangażowaniu całego zespołu);
- planowanie wydatków zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu;
- weryfikacja zgodności prowadzonych działań z umową o dofinansowanie oraz wytycznymi
- rekrutacja uczestników, prowadzenie dokumentacji projektowej, statystyk;
- monitoring osiągania wskaźników projektu, tworzenie sprawozdań merytorycznych;
- bieżące kontakty z Instytucją Pośredniczącą – Narodowym Centrum Badań
i Rozwoju; - współpraca z zespołem oraz innymi działami administracyjnymi uczelni;
- wsparcie w realizacji codziennych działań prowadzonych na rzecz osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe;
- 1 rok doświadczenia w samodzielnej koordynacji projektów finansowanych ze środków unijnych;
- praktyczna znajomość wytycznych i zasad finansowania w ramach funduszy unijnych;
- znajomość specyfiki zapytań ofertowych;
- Bardzo dobra znajomość MS Office(Excel i Word);
- wysokie umiejętności interpersonalne oraz organizacyjne;
- rzetelność i skrupulatność;
- mile widziane doświadczenie w obszarze dostępności lub projektów na rzecz środowiska akademickiego.
Oferujemy:
- umowę o pracę w wymiarze 1 etatu i perspektywę stabilnego zatrudnienia – niezależnego od prowadzonych projektów;
- pracę w charakterze stacjonarnym, od poniedziałku do piątku;
- pracę w doświadczonym, ambitnym i wspierającym się zespole;
- pracę w dobrze skomunikowanym z centrum miasta miejscu (k. CH Arkadia), w nowoczesnym biurze z dobrą kawą z ekspresu😉;
- możliwość realizacji własnych pomysłów, udziału w innowacyjnych projektach;
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
- dofinansowanie do karty Multi Sport.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: hr@vizja.pl do 16 marca 2025 r. W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Koordynator/Koordynatorka projektu”.
Prosimy aby w CV zawrzeć klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Wybrane osoby zaprosimy na rozmowy kwalifikacyjne. Aplikacje będą rozpatrywane na bieżąco. Dziękując wszystkim zainteresowanym informujemy, że odpowiemy na wybrane aplikacje.