Fascynuje Cię świat marketingu, budowanie wizerunku marki i proces komunikacji z klientem? Interesujesz się zachowaniami konsumentów, nowoczesnymi kanałami promocji, a także strategiami sprzedażowymi i budowaniem relacji rynkowych? W dobie rosnącej konkurencji biznesowej i dynamicznie zmieniających się potrzeb konsumentów, ukończenie studiów z obszaru marketingu da Ci pewne i różnorodne perspektywy zawodowe. Podczas studiów I stopnia na kierunku marketing na Uniwersytecie VIZJA, nauczysz się myśleć jak marketer, a także profesjonalnie planować, wdrażać i analizować działania promocyjne we współczesnym środowisku biznesowym.
Wybierając specjalność marketing cyfrowy, skupisz się na umiejętnościach niezbędnych do skutecznego działania w przestrzeni internetowej. Zgłębisz takie zagadnienia, jak influencer marketing i marketing afiliacyjny, e-mail marketing czy strategie SEM i SEO. W ramach zajęć z copywritingu i content marketingu, nauczysz się tworzyć angażujące treści i kampanie. Poznasz też strategie skutecznego zarządzania obecnością marki w sieci oraz analizowania efektywności działań cyfrowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi analitycznych. Jeśli zatem widzisz się w pracy, która łączy kreatywność, technologię i zmysł biznesowy – to studia dla Ciebie!
Jako absolwent kierunku marketing ze specjalnością marketing cyfrowy na Uniwersytecie VIZJA, będziesz dysponować wiedzą i umiejętnościami, które wykorzystasz na stanowiskach oferowanych m.in. przez: agencje reklamowe i marketingowe, domy mediowe, firmy PR, działy marketingu i komunikacji w przedsiębiorstwach z różnych branż i sektorów rynku, firmy zajmujące się e-commerce, sprzedażą internetową, content marketingiem, analityką danych, budowaniem marek w środowisku cyfrowym czy organizacje i instytucje kulturalne, edukacyjne i społeczne, które coraz częściej korzystają z narzędzi marketingowych do promowania swoich działań i budowania relacji z otoczeniem. Studia marketingowe na Uniwersytecie VIZJA pozwolą Ci rozwijać karierę na różnych stanowiskach – od specjalisty ds. promocji, digital marketingu, social mediów czy brand managementu, po analityka rynku, stratega komunikacji, menedżera projektów marketingowych, a z czasem również dyrektora marketingu. Możesz także prowadzić własną działalność gospodarczą, świadcząc usługi z zakresu promowania marek lub rozwijając własny e-biznes.
Lubisz działać w dynamicznym środowisku i planować długofalowe działania.
Swobodnie poruszasz się w świecie internetu, a cyfrowa komunikacja to dla Ciebie codzienność.
Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i komunikatywną, która chętnie podejmuje nowe wyzwania.
Program studiów I stopnia na kierunku marketing na Uniwersytecie VIZJA obejmuje zagadnienia pozwalające zrozumieć mechanizmy rynkowe, procesy komunikacji marketingowej oraz strategie budowania wartości marki. Kształcenie łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi umiejętnościami, niezbędnymi do skutecznego działania w dynamicznym środowisku biznesowym. Osoby wybierające specjalność marketing cyfrowy realizują blok zajęć przygotowujących do pracy w środowisku online – od analizy danych i optymalizacji działań promocyjnych, przez prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, po tworzenie treści i strategii komunikacyjnych w internecie.
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
BHP | 0 | 8/8 |
Umiejętności akademickie | 1 | 15/8 |
Wprowadzenie do filozofii / Antropologia (DW) | 5 | 35/20 |
Podstawy komunikacji społecznej | 4 | 30/16 |
Wprowadzenie do psychologii | 5 | 30/24 |
Teoria organizacji i zarządzania | 5 | 30/24 |
Podstawy ekonomii | 5 | 30/24 |
Podstawy marketingu | 4 | 30/24 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Język obcy I (DW) | 2 | 30/16 |
Zajęcia sportowo-rekreacyjne | 0 | 30/0 |
Strategie konkurencji | 6 | 60/32 |
Zarządzanie projektami | 3 | 30/16 |
Podstawy rachunkowości | 5 | 60/40 |
Zarządzanie organizacjami | 4 | 30/24 |
Statystyka opisowa | 4 | 60/40 |
Prawo gospodarcze publiczne | 3 | 30/16 |
Marketing współczesny | 4 | 45/24 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Język obcy (II) (DW) | 2 | 30/16 |
Zajęcia sportowo-rekreacyjne | 0 | 30/0 |
Informatyka w zarządzaniu | 4 | 30/16 |
Analiza rynku | 4 | 60/32 |
Mikroekonomia | 3 | 30/24 |
Komunikacja marketingowa | 4 | 60/32 |
Zarządzanie marką | 4 | 45/24 |
Zachowania konsumentów | 4 | 45/24 |
Podstawy negocjacji i mediacji | 5 | 60/40 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Język obcy (III) (DW) | 2 | 30/16 |
Podstawy public relations | 4 | 30/16 |
Prawo handlu elektronicznego / Prawo własności przemysłowej (DW) | 3 | 30/16 |
Marketing cyfrowy i e-commerce | 6 | 60/32 |
Marketing w handlu i usługach / Marketing instytucji finansowych (DW) | 3 | 30/24 |
Makroekonomia | 4 | 30/24 |
Zarządzanie jakością | 3 | 30/16 |
Badania marketingowe | 5 | 60/40 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Język obcy (IV) (DW) | 3 | 30/16 |
Marketing społeczny / Collaborative i impact marketing (DW) | 3 | 30/16 |
Strategie i techniki sprzedaży | 3 | 30/16 |
Content marketing i copywriting | 4 | 60/40 |
Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) i pozycjonowanie stron internetowych (SEO) | 3 | 45/24 |
Metodyka przygotowania projektu | 3 | 30/16 |
Praktyka zawodowa (DW) | 12 | 360/360 |
Nazwa przedmiotu | Łączna liczba ECTS |
Łączna liczba godzin zajęć (ST/NST) |
Planowanie marketingowe | 3 | 45/24 |
Influence marketing i marketing afiliacyjny | 3 | 45/24 |
Reklama internetowa - formy i narzędzia | 4 | 60/40 |
Marketing w mediach społecznościowych i e-mail marketing | 3 | 45/24 |
Projekt społeczny | 4 | 30/16 |
Praktyka zawodowa (DW) | 12 | 360/360 |
Treść programu studiów może ulegać zmianom, wynikającym z działań na rzecz doskonalenia jakości kształcenia oraz dostosowania oferty dydaktycznej do bieżących wyzwań rynku pracy. Każda zmiana jest zatwierdzana przez Senat Uczelni i wprowadzana z myślą o jak najlepszym przygotowaniu studentów do ich przyszłej kariery.
Na Uniwersytecie VIZJA to Ty decydujesz, jak chcesz zaplanować wydatki na studia! Czesne możesz opłacić jednorazowo za cały rok, za każdy semestr albo rozłożyć na raty: 10-miesięczne lub 12-miesięczne.
Studiując na Uniwersytecie VIZJA możesz skorzystać z szerokiej oferty wsparcia materialnego ze środków budżetu państwa i funduszy europejskich, a także skorzystać ze specjalnych zniżek w ramach programu rabatowego.
Większość wniosków o przyznanie stypendium możesz złożyć szybko i prosto poprzez swoje konto online.
O stypendium naukowe może ubiegać się każdy student, który uzyskał w danym roku akademickim średnią ocen nie niższą niż 4,8.
W roku akademickim 2023/2024 Uniwersytet VIZJA przyznał ok. 800 Stypendiów Rektora w wysokości od 400 zł/miesiąc do 1000 zł/miesiąc w zależności od wysokości uzyskanej średniej lub posiadanych osiągnięć. Za wysokie osiągnięcia sportowe, artystyczne lub naukowe Komisja Stypendialna przyznała stypendia w wysokości 600 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium rektora dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim.
Stypendium sportowe może otrzymać student, który wyróżnia się osiągnięciami sportowymi we współzawodnictwie co najmniej na poziomie krajowym. Dodatkowo naszych uczelnianych sportowców chętnie angażujemy w dodatkowe programy wsparcia – np. Narodową Reprezentację Akademicką.
Młodzi sportowcy mogą liczyć na wsparcie finansowe w wysokości 600 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium sportowe dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim.
Stypendium socjalne może otrzymać student, który znajduje się w trudnej sytuacji materialnej.
W roku akademickim 2024/2025 wysokość dochodu na osobę w rodzinie studenta uprawniająca do otrzymania stypendium ustalona została na kwotę nie wyższą niż 1570,5 zł.
W zależności od miesięcznego dochodu netto na jednego członka rodziny studenta przyznano stypendia w wysokości od 1700 zł/miesiąc do 2100 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium socjalne dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim
Stypendium dla osób niepełnosprawnych może otrzymać student, który posiada orzeczenie o niepełnosprawności, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, orzeczenie lekarza orzecznika ZUS, orzeczenie o zaliczeniu do grupy inwalidzkiej lub orzeczenie o stałej lub długotrwałej niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym.
W roku akademickim 2023/2024 w zależności od stopnia niepełnosprawności przyznano ok. 350 stypendiów dla osób niepełnosprawnych w wysokości od 1700 zł/miesiąc do 1900 zł/miesiąc.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o stypendium dla osób niepełnosprawnych dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim.
Zapomoga stanowi formę doraźnej pomocy finansowej. Ubiegać się o nią może każdy student, który znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji życiowej wynikającej ze zdarzeń losowych, na które student nie miał wpływu.
Zapomoga może zostać przyznana dwa razy w ciągu jednego roku akademickiego, przy czym nie przyznaje się zapomogi dwukrotnie z tytułu tego samego zdarzenia losowego.
W 2024 roku przyznaliśmy 51 zapomóg na łączną kwotę 255 000 zł. Zapomogi, w zależności od sytuacji studenta, wypłacane były w wysokości od 2000 do 5000 zł jednorazowo.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o zapomogę dostępne są w dziekanatowym systemie studenckim.
Rok akademicki 2023/2024
800 stypendiów Rektora
51 zapomóg
350 stypendiów dla osób niepełnosprawnych
12 500 000 zł przeznaczonych na stypendia
Rok 2019/2020 wydaliśmy na stypendia 1 890 289,35 zł
Rok 2020/2021 wydaliśmy na stypendia 2 911 662,50 zł
Rok 2021/2022 wydaliśmy na stypendia 4 158 177 zł
Rok 2022/2023 wydaliśmy na stypendia 7 829 950 zł
Stypendium Rektora – najwyższa średnia: 5,44