Zapisz sięOdwiedź nasDopasuj studia do siebie
Odwiedź nasDopasuj studia do siebie
 

Marketing cyfrowy

Kierunek studiów:
Marketing
Rodzaj:
studia I stopnia
Kierunek studiów:
Czas trwania:
3 lata (6 semestrów)
Tryb studiów:
stacjonarny | niestacjonarny
Uzyskany tytuł:
licencjat
Język studiów:
polski | angielski
https://vizja.pl/specjalizacja/marketing-cyfrowy/|https://vizja.pl/en|marketing-cyfrowy
polskiPrzejdź do angielskiej wersji strony specjalności Marketing cyfrowy

Dlaczego warto wybrać te studia?

Fascynuje Cię świat marketingu, budowanie wizerunku marki i proces komunikacji z klientem? Interesujesz się zachowaniami konsumentów, nowoczesnymi kanałami promocji, a także strategiami sprzedażowymi i budowaniem relacji rynkowych? W dobie rosnącej konkurencji biznesowej i dynamicznie zmieniających się potrzeb konsumentów, ukończenie studiów z obszaru marketingu da Ci pewne i różnorodne perspektywy zawodowe. Podczas studiów I stopnia na kierunku marketing na Uniwersytecie VIZJA, nauczysz się myśleć jak marketer, a także profesjonalnie planować, wdrażać i analizować działania promocyjne we współczesnym środowisku biznesowym. ​

Wybierając specjalność marketing cyfrowy, skupisz się na umiejętnościach niezbędnych do skutecznego działania w przestrzeni internetowej. Zgłębisz takie zagadnienia, jak influencer marketing i marketing afiliacyjny, e-mail marketing czy strategie SEM i SEO. W ramach zajęć z copywritingu i content marketingu, nauczysz się tworzyć angażujące treści i kampanie. Poznasz też strategie skutecznego zarządzania obecnością marki w sieci oraz analizowania efektywności działań cyfrowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi analitycznych. Jeśli zatem widzisz się w pracy, która łączy kreatywność, technologię i zmysł biznesowy – to studia dla Ciebie!

Marketing cyfrowy – co możesz robić po tych studiach?

Jako absolwent kierunku marketing ze specjalnością marketing cyfrowy na Uniwersytecie VIZJA, będziesz dysponować wiedzą i umiejętnościami, które wykorzystasz na stanowiskach oferowanych m.in. przez: agencje reklamowe i marketingowe, domy mediowe, firmy PR, działy marketingu i komunikacji w przedsiębiorstwach z różnych branż i sektorów rynku, firmy zajmujące się e-commerce, sprzedażą internetową, content marketingiem, analityką danych, budowaniem marek w środowisku cyfrowym czy organizacje i instytucje kulturalne, edukacyjne i społeczne, które coraz częściej korzystają z narzędzi marketingowych do promowania swoich działań i budowania relacji z otoczeniem. Studia marketingowe na Uniwersytecie VIZJA pozwolą Ci rozwijać karierę na różnych stanowiskach – od specjalisty ds. promocji, digital marketingu, social mediów czy brand managementu, po analityka rynku, stratega komunikacji, menedżera projektów marketingowych, a z czasem również dyrektora marketingu. Możesz także prowadzić własną działalność gospodarczą, świadcząc usługi z zakresu promowania marek lub rozwijając własny e-biznes.

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

Lubisz działać w dynamicznym środowisku i planować długofalowe działania.

Swobodnie poruszasz się w świecie internetu, a cyfrowa komunikacja to dla Ciebie codzienność.

Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i komunikatywną, która chętnie podejmuje nowe wyzwania.

Program i struktura studiów

Studia I stopnia
(licencjackie)

Mają wartość
180 punktów ECTS
(European Credit Transfer and Accumulation System)
Trwają
3 lata (6 semestrów)
Kończą się uzyskaniem tytułu zawodowego
licencjata

Program studiów I stopnia na kierunku marketing na Uniwersytecie VIZJA obejmuje zagadnienia pozwalające zrozumieć mechanizmy rynkowe, procesy komunikacji marketingowej oraz strategie budowania wartości marki. Kształcenie łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi umiejętnościami, niezbędnymi do skutecznego działania w dynamicznym środowisku biznesowym. Osoby wybierające specjalność marketing cyfrowy realizują blok zajęć przygotowujących do pracy w środowisku online – od analizy danych i optymalizacji działań promocyjnych, przez prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, po tworzenie treści i strategii komunikacyjnych w internecie.

PIERWSZY ROK STUDIÓW

SEMESTR PIERWSZY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
BHP 0 8/8 8/8
Umiejętności akademickie 1 15/8 15/8
Wprowadzenie do filozofii / Antropologia (DW) 5 35/20 35/20
Podstawy komunikacji społecznej 4 30/16 30/16
Wprowadzenie do psychologii 5 30/24 30/24
Teoria organizacji i zarządzania 5 30/24 30/24
Podstawy ekonomii 5 30/24 30/24
Podstawy marketingu 4 30/24 30/24
SEMESTR DRUGI
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy I (DW) 2 30/16 30/16
Zajęcia sportowo-rekreacyjne 0 30/0 30/0
Strategie konkurencji 6 60/32 60/32
Zarządzanie projektami 3 30/16 30/16
Podstawy rachunkowości 5 60/40 60/40
Zarządzanie organizacjami 4 30/24 30/24
Statystyka opisowa 4 60/40 60/40
Prawo gospodarcze publiczne 3 30/16 30/16
Marketing współczesny 4 45/24 45/24

DRUGI ROK STUDIÓW

SEMESTR TRZECI
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy (II) (DW) 2 30/16 30/16
Zajęcia sportowo-rekreacyjne 0 30/0 30/0
Informatyka w zarządzaniu 4 30/16 30/16
Analiza rynku 4 60/32 60/32
Mikroekonomia 3 30/24 30/24
Komunikacja marketingowa 4 60/32 60/32
Zarządzanie marką 4 45/24 45/24
Zachowania konsumentów 4 45/24 45/24
Podstawy negocjacji i mediacji 5 60/40 60/40
SEMESTR CZWARTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy (III) (DW) 2 30/16 30/16
Podstawy public relations 4 30/16 30/16
Prawo handlu elektronicznego / Prawo własności przemysłowej (DW) 3 30/16 30/16
Marketing cyfrowy i e-commerce 6 60/32 60/32
Marketing w handlu i usługach / Marketing instytucji finansowych (DW) 3 30/24 30/24
Makroekonomia 4 30/24 30/24
Zarządzanie jakością 3 30/16 30/16
Badania marketingowe 5 60/40 60/40

TRZECI ROK STUDIÓW

SEMESTR PIĄTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy (IV) (DW) 3 30/16 30/16
Marketing społeczny / Collaborative i impact marketing (DW) 3 30/16 30/16
Strategie i techniki sprzedaży 3 30/16 30/16
Content marketing i copywriting 4 60/40 60/40
Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) i pozycjonowanie stron internetowych (SEO) 3 45/24 45/24
Metodyka przygotowania projektu 3 30/16 30/16
Praktyka zawodowa (DW) 12 360/360 360/360
SEMESTR SZÓSTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Planowanie marketingowe 3 45/24 45/24
Influence marketing i marketing afiliacyjny 3 45/24 45/24
Reklama internetowa - formy i narzędzia 4 60/40 60/40
Marketing w mediach społecznościowych i e-mail marketing 3 45/24 45/24
Projekt społeczny 4 30/16 30/16
Praktyka zawodowa (DW) 12 360/360 360/360

Treść programu studiów może ulegać zmianom, wynikającym z działań na rzecz doskonalenia jakości kształcenia oraz dostosowania oferty dydaktycznej do bieżących wyzwań rynku pracy. Każda zmiana jest zatwierdzana przez Senat Uczelni i wprowadzana z myślą o jak najlepszym przygotowaniu studentów do ich przyszłej kariery.

Opłaty za studia

Elastyczne płatności dla Twojej wygody

Na Uniwersytecie VIZJA to Ty decydujesz, jak chcesz zaplanować wydatki na studia! Czesne możesz opłacić jednorazowo za cały rok, za każdy semestr albo rozłożyć na raty: 10-miesięczne lub 12-miesięczne.

promocje

Wysokość czesnego (rok akademicki 2025/2026)

Tryb niestacjonarny
Rok studiów Rocznie Semestralnie 10 rat 12 rat
I 9000 zł 4500 zł 959 zł 810 zł
II 9400 zł 4700 zł 1001 zł 846 zł
III 9800 zł 4900 zł 1044 zł 882 zł
Tryb stacjonarny
Rok studiów Rocznie Semestralnie 10 rat 12 rat
I 9000 zł 4500 zł 959 zł 810 zł
II 9400 zł 4700 zł 1001 zł 846 zł
III 9800 zł 4900 zł 1044 zł 882 zł

Stypendia - to prostsze niż myślisz

stypendia

Studiując na Uniwersytecie VIZJA możesz skorzystać z szerokiej oferty wsparcia materialnego ze środków budżetu państwa i funduszy europejskich, a także skorzystać ze specjalnych zniżek w ramach programu rabatowego.

Większość wniosków o przyznanie stypendium możesz złożyć szybko i prosto poprzez swoje konto online.

Przejdź do treści