Zapisz sięOdwiedź nasDopasuj studia do siebie
Odwiedź nasDopasuj studia do siebie
 

Reklama

Kierunek studiów:
Marketing
Rodzaj:
studia I stopnia
Kierunek studiów:
Czas trwania:
3 lata (6 semestrów)
Tryb studiów:
stacjonarny | niestacjonarny
Uzyskany tytuł:
licencjat
Język studiów:
polski | angielski
https://vizja.pl/specjalizacja/marketing-reklama/|https://vizja.pl/en|marketing-reklama
polskiPrzejdź do angielskiej wersji strony specjalności Reklama

Dlaczego warto wybrać te studia?

Interesuje Cię to, jak firmy zdobywają klientów, budują relacje z odbiorcami i wyróżniają się na tle konkurencji? Chcesz wiedzieć, co sprawia, że jedne marki stają się kultowe, a inne znikają bez śladu? W świecie, gdzie komunikacja i strategia są kluczem do sukcesu, znajomość zasad marketingu otwiera drzwi do kariery w niemal każdej branży. Studia I stopnia na kierunku marketing na Uniwersytecie VIZJA nauczą Ci łączyć kreatywność z myśleniem analitycznym – projektować kampanie promocyjne, analizować dane rynkowe, zarządzać marką oraz wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe do tworzenia strategii tradycyjnych (offline) i digitalowych.

Wybierając specjalność reklama, zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu planowania, tworzenia i realizacji kampanii reklamowych w różnych mediach, w oparciu o znajomość psychologii reklamy i skutecznych strategii marketingowych. Poznasz specyfikę organizacji wydarzeń promocyjnych i tworzenia programów lojalnościowych oraz współpracy z zespołami kreatywnymi, klientami i mediami. Jeśli marzysz o pracy, która łączy pomysłowość, strategiczne myślenie i realny wpływ na rozwój biznesu – te studia zostały stworzone właśnie dla Ciebie!

Marketing: reklama – co możesz robić po tych studiach?

Jako absolwent/absolwentka studiów na kierunku marketing ze specjalnością reklama na Uniwersytecie VIZJA, zdobędziesz kompetencje, które wykorzystasz na stanowiskach oferowanych m.in. przez: agencje reklamowe i kreatywne, działy marketingu, komunikacji i reklamy w firmach I instytucjach z różnych branż, a także domy mediowe czy firmy PR i eventowe. Studia przygotują Cię do pracy na stanowiskach takich, jak np. specjalista ds. reklamy, media planner, content specialist czy content creator, a także do podjęcia studiów II stopnia kierunkowych lub pokrewnych. Może z czasem sięgniesz po stanowiska menedżerskie lub założysz własną agencję reklamową? Wszystko przed Tobą!

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

Interesujesz się światem reklamy, mediów i komunikacji marketingowej.

Lubisz tworzyć, analizować i szukać kreatywnych rozwiązań.

Jesteś osobą otwartą, komunikatywną i gotową na pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku zawodowym.

Program i struktura studiów

Studia I stopnia
(licencjackie)

Mają wartość
180 punktów ECTS
(European Credit Transfer and Accumulation System)
Trwają
3 lata (6 semestrów)
Kończą się uzyskaniem tytułu zawodowego
licencjata

Studia licencjackie I stopnia na kierunku marketing na Uniwersytecie VIZJA oferują program, którego celem jest przekazanie studentom kompleksowej i interdyscyplinarnej wiedzy niezbędnej do zrozumienia kluczowych zagadnień z zakresu współczesnego marketingu. Blok zajęć oferowanych w ramach specjalności reklama przygotowuje studentów do podjęcia działalności zawodowej w obszarze projektowania, wdrażania i monitorowania kampanii reklamowych.

PIERWSZY ROK STUDIÓW

SEMESTR PIERWSZY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
BHP 0 8/8 8/8
Umiejętności akademickie 1 15/8 15/8
Wprowadzenie do filozofii / Antropologia (DW) 5 35/20 35/20
Podstawy komunikacji społecznej 4 30/16 30/16
Wprowadzenie do psychologii 5 30/24 30/24
Teoria organizacji i zarządzania 5 30/24 30/24
Podstawy ekonomii 5 30/24 30/24
Podstawy marketingu 4 30/24 30/24
SEMESTR DRUGI
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy I (DW) 2 30/16 30/16
Zajęcia sportowo-rekreacyjne 0 30/0 30/0
Strategie konkurencji 6 60/32 60/32
Zarządzanie projektami 3 30/16 30/16
Podstawy rachunkowości 5 60/40 60/40
Zarządzanie organizacjami 4 30/24 30/24
Statystyka opisowa 4 60/40 60/40
Prawo gospodarcze publiczne 3 30/16 30/16
Marketing współczesny 4 45/24 45/24

DRUGI ROK STUDIÓW

SEMESTR TRZECI
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy (II) (DW) 2 30/16 30/16
Zajęcia sportowo-rekreacyjne 0 30/0 30/0
Informatyka w zarządzaniu 4 30/16 30/16
Analiza rynku 4 60/32 60/32
Mikroekonomia 3 30/24 30/24
Komunikacja marketingowa 4 60/32 60/32
Zarządzanie marką 4 45/24 45/24
Zachowania konsumentów 4 45/24 45/24
Podstawy negocjacji i mediacji 5 60/40 60/40
SEMESTR CZWARTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy (III) (DW) 2 30/16 30/16
Podstawy public relations 4 30/16 30/16
Prawo handlu elektronicznego / Prawo własności przemysłowej (DW) 3 30/16 30/16
Marketing cyfrowy i e-commerce 6 60/32 60/32
Marketing w handlu i usługach / Marketing instytucji finansowych (DW) 3 30/24 30/24
Makroekonomia 4 30/24 30/24
Zarządzanie jakością 3 30/16 30/16
Badania marketingowe 5 60/40 60/40

TRZECI ROK STUDIÓW

SEMESTR PIĄTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Język obcy (IV) (DW) 3 30/16 30/16
Marketing społeczny / Collaborative i impact marketing (DW) 3 30/16 30/16
Strategie i techniki sprzedaży 3 30/16 30/16
Podstawy reklamy 4 60/40 60/40
Tworzenie programów lojalnościowych 3 45/24 45/24
Metodyka przygotowania projektu 3 30/16 30/16
Praktyka zawodowa (DW) 12 360/360 360/360
SEMESTR SZÓSTY
Nazwa przedmiotu Łączna
liczba ECTS
Forma zajęć Łączna liczba
godzin zajęć (ST/NST)
Planowanie marketingowe 3 45/24 45/24
Psychologia reklamy 3 45/24 45/24
Tworzenie kampanii reklamowych 4 60/40 60/40
Sponsoring i organizacja wydarzeń 3 45/24 45/24
Projekt społeczny 4 30/16 30/16
Praktyka zawodowa (DW) 12 360/360 360/360

Treść programu studiów może ulegać zmianom, wynikającym z działań na rzecz doskonalenia jakości kształcenia oraz dostosowania oferty dydaktycznej do bieżących wyzwań rynku pracy. Każda zmiana jest zatwierdzana przez Senat Uczelni i wprowadzana z myślą o jak najlepszym przygotowaniu studentów do ich przyszłej kariery.

Opłaty za studia

Elastyczne płatności dla Twojej wygody

Na Uniwersytecie VIZJA to Ty decydujesz, jak chcesz zaplanować wydatki na studia! Czesne możesz opłacić jednorazowo za cały rok, za każdy semestr albo rozłożyć na raty: 10-miesięczne lub 12-miesięczne.

promocje

Wysokość czesnego (rok akademicki 2025/2026)

Tryb niestacjonarny
Rok studiów Rocznie Semestralnie 10 rat 12 rat
I 9000 zł 4500 zł 959 zł 810 zł
II 9400 zł 4700 zł 1001 zł 846 zł
III 9800 zł 4900 zł 1044 zł 882 zł
Tryb stacjonarny
Rok studiów Rocznie Semestralnie 10 rat 12 rat
I 9000 zł 4500 zł 959 zł 810 zł
II 9400 zł 4700 zł 1001 zł 846 zł
III 9800 zł 4900 zł 1044 zł 882 zł

Stypendia - to prostsze niż myślisz

stypendia

Studiując na Uniwersytecie VIZJA możesz skorzystać z szerokiej oferty wsparcia materialnego ze środków budżetu państwa i funduszy europejskich, a także skorzystać ze specjalnych zniżek w ramach programu rabatowego.

Większość wniosków o przyznanie stypendium możesz złożyć szybko i prosto poprzez swoje konto online.

Przejdź do treści