Zapisz sięOdwiedź nasDopasuj studia do siebie
Odwiedź nasDopasuj studia do siebie
 
Połącz się z tłumaczem języka migowegoPołącz się z tłumaczem języka migowego

15 października 2025 r. Liceum Ogólnokształcące Szkoła Liderów oficjalnie dołączyło do Programu Partnerstwa Akademickiego, podpisując porozumienie o współpracy z Uniwersytetem VIZJA. Dokument sygnowali Prorektor ds. Rozwoju Uniwersytetu, Tomasz Kownacki, oraz Dyrektor Szkoły Liderów, Rafał Kus. W spotkaniu uczestniczyła również szkolna psycholog, Zuzanna Sentkowska.

 

Filary współpracy

W ramach partnerstwa Uniwersytet VIZJA obejmuje patronatem trzy kluczowe projekty edukacyjne realizowane w szkole:

  • Projekt prawo i przedsiębiorczość,

  • Projekt psychologiczno-coachingowy,

  • Projekt biznesowy.

 

Korzyści dla uczniów i szkoły

Partnerstwo z Uniwersytetem VIZJA to realna szansa na poszerzanie horyzontów edukacyjnych. Uczniowie wezmą udział w zajęciach akademickich, spotkaniach z wykładowcami, warsztatach tematycznych i wydarzeniach uniwersyteckich. Poznają praktyczne aspekty wybranych dziedzin, rozwiną kompetencje cenione na rynku pracy i zyskają bezpośredni kontakt ze środowiskiem akademickim.
Dla szkoły współpraca oznacza wzmocnienie oferty dydaktycznej oraz budowanie nowoczesnego, otwartego modelu edukacji – opartego na dialogu między szkołą średnią a uczelnią wyższą.

 

Co dalej w ramach współpracy?

Współpraca będzie rozwijana w oparciu o działania sprzyjające łączeniu teorii z praktyką, takie jak gościnne wykłady i warsztaty, wizyty na kampusie oraz udział uczniów w wybranych inicjatywach uniwersyteckich. Celem jest systemowe wsparcie uczniów w planowaniu ścieżki edukacyjno-zawodowej i świadomym wyborze kierunku studiów.

 

Zaangażowanie szkoły we wspólne inicjatywy

Szkoła Liderów już dotychczas aktywnie uczestniczyła w wielu wydarzeniach organizowanych przez Uniwersytet VIZJA – i wierzymy, że ten kierunek współpracy będzie konsekwentnie rozwijany.

 

Fotorelacja

Poniżej krótka fotorelacja z podpisania porozumienia i pierwszych wspólnych aktywności.

Przejdź do treści