Projekt polega na ustaleniu odpowiednich działań, a następnie ich podjęciu w celu zintensyfikowania zainteresowania potencjalnych klientów marką Urbogym na okres poza sezonem za pomocą komunikacji wychodzącej. Projekt zakłada zwiększenie zainteresowania wśród grupy docelowej odbiorców na kanałach społecznościowych poprzez aktywne działanie i udzielanie się na social mediach marki. Obejmuje to również podejmowanie dialogu z odbiorcami kanałów społecznościowych. Jednym z celów jest również zwiększenie sprzedaży na platformie sklepu internetowego, na co pozytywnie ma wpłynąć stworzenie nowych treści na stronę, ale również poprawienie opublikowanych już wcześniej wpisów oraz opisów produktów, tak aby były jak najbardziej przyjazne wyszukiwarkom internetowym i spełniały swoją funkcję pod kątem pozycjonowania w sieci. W projekcie jest również przewidziane stworzenie harmonogramów publikacji postów na kanałach social media oraz artykułów na bloga w celu usprawnienia dotychczasowej komunikacji z klientami/odbiorcami.