Międzynarodowa Rada Akademicko-Biznesowa
Międzynarodowa Rada Akademicko-Biznesowa ma na celu zbudowanie trwałej współpracy pomiędzy Akademią Ekonomiczno-Humanistyczną w Warszawie a wybitnymi ludźmi związanymi z nauką, biznesem oraz działającymi w obszarach non-profit.
Takie relacje pozwalają na rozwijanie długoterminowych i ważnych projektów ukierunkowanych na wprowadzanie pozytywnych zmian.
Ułatwia także nawiązywanie współpracy biznesowej w sferze edukacji oraz organizacji wspólnych wydarzeń. Zrzesza ona naukowców z różnych dziedzin, ludzi biznesu, przedstawicieli fundacji, a także organizacji pozarządowych oraz non-profit. Misją Rady jest natomiast propagowanie 17 celów zrównoważonego rozwoju zgodnie z agendą ONZ, koncentrując się na pięciu aspektach: ludzie, planeta, dobrobyt, pokój oraz partnerstwo. Eksperci Rady służą także pomocą w organizacji warsztatów czy wykładów dla naszych studentów oraz pracowników akademickich w ramach International Classroom.
Przewodniczącym Rady jest Prodziekan Wydziału Nauk Humanistycznych i Sztuki dr Adam Świątek, który odpowiada za kontakty z biznesem, organizacjami pozarządowymi oraz non-profit.
Zastępcą przewodniczącego jest dr Helena Błazińska, nauczyciel akademicki języków klasycznych.
Sekretarzem Rady jest Katarzyna Gutowska, Kierownik Projektu ds. Współpracy Międzynarodowej.
Nadzór merytoryczny nad działalnością Rady sprawuje Prorektor ds. Współpracy Międzynarodowej dr Maciej Kluz.
Międzynarodowa Rada Akademicko-Biznesowa – wydarzenia w roku akademickim 2024/25
2 grudnia 2024
Karolina Wachowicz
„Tłumaczenie konferencyjne w instytucjach UE - perspektywa kabiny polskiej, ćwiczenia praktyczne wprowadzające do tłumaczeń ustnych w parze językowej polski<->angielski”
Czytaj więcejMiędzynarodowa Rada Akademicko-Biznesowa – wydarzenia w roku akademickim 2023/24
29 maja 2024
Joanna Kozaczyńska
„Jak postrzegam świat i jak inni postrzegają mnie? Moja supermoc! Moje filtry i mój naturalny sposób działania, odczuwania, myślenia”
Czytaj więcej14 maja 2024
Jadwiga Ford
„Psychologiczny wymiar zachowań konsumenckich w kontekście psychologii reklamy”
Czytaj więcej21 marca 2024
Janusz Bojarski
„Wyzwania dla bezpieczeństwa wynikające z nielegalnej imigracji”
Czytaj więcej9 stycznia 2024
Anna Saczuk, Maciej Gieracha
„Rynek usług IT w Polsce i Europie. Jak zostać konsultantem SAP i na czym polega taka praca na co dzień?”
Czytaj więcej14 grudnia 2023
Piotr Kabaj
„Etyka i katalog wartości w biznesie, studium przypadku oparte na przemyśle muzycznym”
Czytaj więcej30 listopada 2023
Andrzej Stella-Sawicki
„Rola strategii i komunikacji w budowaniu zaangażowania pracowników”
Czytaj więcej23-24 października 2023
Karolina Wachowicz
„Tłumaczenia ustne w instytucjach UE - perspektywa polskiej kabiny”
Czytaj więcej