Zapisz sięOdwiedź nasDopasuj studia do siebie
Odwiedź nasDopasuj studia do siebie
 
Połącz się z tłumaczem języka migowegoPołącz się z tłumaczem języka migowego

W dniach 10-14.06.2024r. w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie odbył się pierwszy International Staff Week pt. „Creating your own brand. Marketing in an academic environment.”! Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli uczelni z różnych krajów, oferując im możliwość udziału w licznych warsztatach i sesjach networkingowych.

Naszą uczelnię odwiedzili przedstawiciele różnych uczelni z Portugalii, Grecji, Turcji, Litwy, Łotwy, Estonii, Rumunii, Francji, Słowacji i Bułgarii.

Program wydarzenia obejmował m.in. warsztaty na temat budowania marki osobistej i marketingu, które cieszyły się dużym zainteresowaniem uczestników. Uczestnicy wzięli też udział w innych warsztatach, sesjach i panelach dyskusyjnych prowadzonych przez praktyków marketingu z różnych firm uznanych w Polsce i na świecie.

Część warsztatów prowadzili przedstawiciele AEH: Pani Dyrektor Działu ds. Marketingu i PR – Aleksandra Krowicka, Pani Koordynator Biura Welcome Office – Victoriia Malysh czy Pan Pełnomocnik Rektora ds. Komunikacji ze Studentami – dr Marcin Domagała. W programie znalazła się również możliwość uczestnictwa w wizycie w firmie Tigers. Uczestnicy mieli okazję zdobyć nową wiedzę, podzielić się doświadczeniami i nawiązać cenne kontakty zawodowe.

International Staff Week w AEH pt. „Creating your own brand. Marketing in an academic environment.” to pięciodniowy międzynarodowy kurs szkoleniowy, którego celem było:

  • nabycie nowych umiejętności w zakresie nowoczesnych narzędzi marketingowych niezbędnych do budowania własnej marki;
  • nauka narzędzi personal brandingowych, prowadząca do działania w unikalny sposób z poszanowaniem etyki i CSR;
  • komunikacja z wszystkimi ważnymi grupami docelowymi;
  • zwiększenie prestiżu i pozytywnego wizerunku uczelni.

Podczas wydarzenia uczestnicy wzięli udział w różnych warsztatach, sesjach i panelach dyskusyjnych prowadzonych przez praktyków marketingu z różnych firm uznanych w Polsce i na świecie. W programie znalazła się również możliwość uczestnictwa w wizycie w firmie Tigers.

O wydarzeniu wypowiedziała się jego organizatorka, Dyrektor Biura ds. Współpracy Międzynarodowej – Ahd Bahar:
„Nasz pierwszy International Staff Week bez dwóch zdań możemy uznać za wielki sukces, a podziękowania za jego realizację należą się całemu zespołowi Biura ds. Współpracy Międzynarodowej, Pani Dyrektor ds. Marketingu i PR, Aleksandrze Krowickiej oraz Pani Koordynator Biura Welcome Office, Viktorii Malysh. Sukces ten, nie jest dokonaniem jednostki a pracy całej grupy ludzi, co niejednokrotnie zostało docenione przez uczestników.  Wrażenie na nich zrobiła nasza nowoczesna infrastruktura, dryg organizacyjny oraz panująca atmosfera, a otrzymany feedback jest tylko niesamowitą motywacją do organizacji kolejnej edycji w 2025 roku.”

International Staff Week zapewnił uczestnikom doskonałe możliwości nawiązywania kontaktów oraz wymiany wiedzy i doświadczeń, a wszystko to w celu przyszłej współpracy wszystkich zaangażowanych stron.

Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do organizacji tego wydarzenia, a w szczególności zespołowi Działu ds. Współpracy Międzynarodowej, Pani Dyrektor ds. Marketingu i PR oraz Pani Koordynator Biura Welcome Office za ich profesjonalizm i zaangażowanie. Dziękujemy również wszystkim uczestnikom za ich aktywny udział i entuzjazm, które przyczyniły się do sukcesu tego wydarzenia.

Przejdź do treści