W tym roku nasza uczelnia po raz pierwszy uczestniczyła w Ocenie Pozytywnego Wpływu (Positive Impact Rating – PIR).
PIR, zainicjowany przez grupę ekspertów ze szkół biznesowych, jest szwajcarskim stowarzyszeniem, które reguluje kwestie oceny. Celem PIR jest uchwycenie głosu uczniów w celu określenia pozytywnego wpływu szkół, przejścia od rywalizacji do współpracy oraz dostarczenia narzędzi do wprowadzania zmian.
W ankiecie wzięło udział łącznie 153 studentów naszej uczelni. Wynik 7.1 zapewnił nam uzyskanie poziomu 3 – progressing (szkoła osiągająca postęp) – 5.9-7.3. Do poziomu 4 (transforming – szkoła przekształcająca się) uczelni zabrakło jedynie 0.3 punktu.
Ogólny wynik PIR jest wykorzystany do umiejscowienia uczelni na jednym z pięciu poziomów:
Poziom | Zakres | Różnica | Opis |
Poziom 1 | 1 – 4.2 | Początkujący | |
Poziom 2 | 4.3 – 5.8 | 1.5 punktów | Rozpoczynający działalność |
Poziom 3 | 5.9 – 7.3 | 1.4 punktów | Osiągający postępy |
Poziom 4 | 7.4 – 8.7 | 1.3 punktów | Przekształcający się |
Poziom 5 | 8.8 – 10 | 1.2 punktów | Pionierski |
Działając na rzecz otoczenia, możemy pozytywnie wpływać na świat 123.