Zapisz sięOdwiedź nasDopasuj studia do siebie
Odwiedź nasDopasuj studia do siebie
 
Połącz się z tłumaczem języka migowegoPołącz się z tłumaczem języka migowego

Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie i zarządzanie kalendarzem wydarzeń i spotkań
  • Organizacja spotkań biznesowych i podróży służbowych
  • Sporządzanie na potrzeby Zarządu raportów, zestawień i prezentacji
  • Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • Redagowanie pism w imieniu Zarządu
  • Weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym
  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy
  • Przygotowania odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Prowadzenie wewnętrznej polityki informacyjnej
  • Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz Organizacji
  • Realizacja zadań administracyjno-biurowych
  • Pomoc w prowadzeniu bieżących spraw przełożonego

Nasze wymagania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie)
  • Bardzo dobra znajomość podstawowego oprogramowania biurowego (np. pakiet MS Office)
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, zaradność, systematyczność i odpowiedzialność
  • Wysoka kultura osobista i znajomość etykiety biznesowej
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę i zorientowanie na cel

To oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej organizacji na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość stałego rozwoju i dofinansowanie do szkoleń
  • Możliwość uzyskania dofinansowania do pakietu opieki medycznej
  • Atmosferę opartą na współpracy, wzajemnym zaufaniu i lojalności
  • Pracę w nowoczesnym biurze
  • Udział w współtworzeniu struktury organizacyjnej firmy

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z informacją o oczekiwaniach finansowych wyrażonych w kwocie netto na adres: asystentka_zarzadu@vizja.pl w temacie e-maila wpisując: APLIKACJA NA STANOWISKO ASYSTENTA/ASYSTENTKI ZARZĄDU

 

Przejdź do treści