Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie i zarządzanie kalendarzem wydarzeń i spotkań
- Organizacja spotkań biznesowych i podróży służbowych
- Sporządzanie na potrzeby Zarządu raportów, zestawień i prezentacji
- Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
- Redagowanie pism w imieniu Zarządu
- Weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym
- Współpraca z wewnętrznymi działami firmy
- Przygotowania odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami,
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Prowadzenie wewnętrznej polityki informacyjnej
- Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz Organizacji
- Realizacja zadań administracyjno-biurowych
- Pomoc w prowadzeniu bieżących spraw przełożonego
Nasze wymagania:
- Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie)
- Bardzo dobra znajomość podstawowego oprogramowania biurowego (np. pakiet MS Office)
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, zaradność, systematyczność i odpowiedzialność
- Wysoka kultura osobista i znajomość etykiety biznesowej
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę i zorientowanie na cel
To oferujemy:
- Zatrudnienie w stabilnej organizacji na podstawie umowy o pracę
- Możliwość stałego rozwoju i dofinansowanie do szkoleń
- Możliwość uzyskania dofinansowania do pakietu opieki medycznej
- Atmosferę opartą na współpracy, wzajemnym zaufaniu i lojalności
- Pracę w nowoczesnym biurze
- Udział w współtworzeniu struktury organizacyjnej firmy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z informacją o oczekiwaniach finansowych wyrażonych w kwocie netto na adres: asystentka_zarzadu@vizja.pl w temacie e-maila wpisując: APLIKACJA NA STANOWISKO ASYSTENTA/ASYSTENTKI ZARZĄDU